Monday, March 7, 2011

Kesabaran Teruji

Entry mengupdate blog menjunam.Sejak berada di ambang 26 tahun, benda ni bukanlah aku hadap sangat.Sedangkan dulu ketika berusia 21 tahun, menjadikan punca rezeki dari hasil blog adalah cita cita.#mengarut engkau!

Pergh..sungguh cepat masa berlalu.Tak terkejar kejar kan.Kalau dulu blog berkaler hitam, sekarang dah terang menderang.Sampai tak tersedar kadang kadang dah bakal berusia 26 tahun.Sebab setiap hari terasa seperti 18.Oh my!

Sekarang di hati ada sedikit rasa terluka.Hati suci jangan disangka tiada luka.Ah siyes sakit hati.Kalau asyik kerja di maki maki.Macam hati aku takde perasaan.Macam hati aku kebal la sangat. Macam hati aku pinjam hati hulk.Macam hati aku keras macam batu.

Sabar aku ada batasnya. Jangan sampai terjadi Anis yang Bukan Anis. Try kalau ta percaya.Sebab takde siapa lagi yang pernah tengok aku marah orang dengan BERPERASAAN kan.
Sekian.




No comments:

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI