Friday, February 4, 2011

Dang!


Update secara ringkas.

"Some graduate students spend many anxiety-ridden days and sleepless nights worrying about where they are going to find a problem to adress in their theses or dissertations" [Educational Research,Ninth Edition pg 66 ]

Sekarang kepala macam pusing pusing maw pening.Nak mencari masalah pun bikin susah.Otak aku dah bebal baca semua thesis ni.Yes...ni satu permulaan buat beginner researcher macam aku.Harus TABAH!Biar menangis air mata darah.Dulu time undergraduate tak segigih macam ni membaca thesis.Ada beberapa keping aku baca tu pun ada yang tak habis.Sekarang kalau sehari tak baca boleh buat demam sampai ke malam.Deman kerisauan sebab hari nak submit makin dekat.

Dub Dab Dub Dab Dub Dab......

Ya Rabb,permudahkan!



No comments:

PHD IS A LONELY JOURNEY