My Best Fren Wedding : Simaa

Hujung minggu bermula.Yabedabendul.Eh, bendul pulak katanya. Hujung minggu adalah hari untuk kawen.Sempena musim cuti ni lah.Untuk minggu ni, minggu depan dan minggu minggu seterusnya adalah minggu hari perkahwinan rakan rakan.

Minggu ini adalah minggu perkahwinan rakan terBAIK.Tahniah buat Simaa.Rakan baik sejak zaman kecil sehingga dewasa dah bergelar puan hari ini.Tahniah my dear.Anda comel sekali dan masih cute sejak dari dulu sehingga kini.Masa dah memang dah macam kilat sekarang.Terasa baru semalam kita naik basikal pergi fardhu ain sama-sama, jaga bas depan rumah sama-sama,main batu seremban, tolong cikgu Rosli kat bilik KH sama sama, kutip duit raya keliling kampung sama - sama sekarang tup tup dah jadi bini orang.Sentap sekejap bila kak ida pun cakap benda yang sama tadi.

"Teringat korang datang rumah sini main time kecik kecik ye..sekarang dah kawen".
Phew....masa memang menuntut perubahan sekarang.Satu persatu teman TERBAIK pun dah selamat mengakhiri zaman bujang.Minggu depan another best fren engagement akan berlangsung.*Simpan story untuk next week*.

Jangan tanya bila saya nak kawen.Untuk hari ni tak larat nak bagi alasan dah bila lagi nak kawen.Itu belum esok lusa lagi.Kang nanti saya sentap sorang sorang.Hahaha.Entah saya pun tak tahu bila.Rahsia Allah.Hanya Dia yang tahu.Wallahualam.



p/s : gambar akan di upload esok....

Comments

Anisa Hang Tuah said…
haaa
cepat2 upload
nnti nis nk tgok
:D

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar