Sunday, August 22, 2010

Sekadar Bicara...



Kadang-kadang, dalam hidup ni kita perlu korbankan suatu benda yang kecil, untuk dapatkan satu benda yang besar! ~Anis Diyana Halim, PHS,11.30a.m,21/08/10,Ahad~

1

Pagi semalam , saya bertingkus lemas juga.Habis tusyen pukul 10, terus bawa diri mengukur Jambatan Pulau Pinang....

Alhamdulillah, sampai Hamzah Sendut 1, buku tu still ada.Tu pun setelah saya godek godek bermulut manis sama pustakawan tu.Sebab buku tu dah ada pustakawan lain simpan dalam stor.Ok, lepas ni pengajaran.Kalau dah suka, usahakan.Jangan di peram.Berusahalah atau kau mungkin akan terlepas satu perkara yang terpenting dalam hidup.Time Not Wait For Us!Kalau lambat, kaunter peminjaman tutup.T_______T

2

Semalam saya tengok Jejak Rasul.Ada yang tengok tak?Ada satu statement yang menarik bila tengok rancangan tu.Nabi Yaakub adalah Israel makanya Israel adalah Nabi!dan, Baitulmaqdis adalah di buka oleh Israel.Makanya, Israel bukan penjajah.Menarik nih...isu seterusnya.Kena tunggu Jejak Rasul 16 Bani Israel seterusnya....


3

Tarikh Penting Dalam Pembelajaran : ( TERKINI! )

25/08/2010 - Test!Wallawehh...!!
26/08/2010 - Hantar Project Statistik( Phase 1 )


4.

Alamak...dah pukul 12..kena pergi sekolah ni.Sambung menulis malam nanti.To be continue!




















2 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

Cikgu anis, sy bg anugerah kat cikgu..Ambik kat blog sy k..hehe...

Lyana the Queen said...

Sekarang ni memang selalu kena haunting buku. Kalau dulu-dulu takde heran derr. hohoho

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI