Friday, August 27, 2010

Ringkasan

  • Saya nak update blog ni..tapi 5 kali buka Google Chrome, 2 kali buka Firefox, semua page belogsemput tak boleh nak buka.Memang semput lah kau!Akhirnya, apa ntah yang saya nak tulis tadi dah hilang terbang melayang.
  • Malam tadi laptop menunjukkan ciri ciri kemudaratan.Sekarang saya rasa macam dah terjebak sama diserang virus kedurjanaan terhadap laptop.
  • Saya MALAS.Damn!!Pencapaian terbaik hari ni.Berjaya menghabiskan satu jurnal dan satu soalan tutorial ja.Lagi 2 tak siap.Tahniah la kan!Tolonglah macam mana ni nak boost kan balik semangat!
  • Baju raya lip lap lip lap tade lagi.Macam tak semangat nak raya sebab lepas raya nak kena submit semua projek.Tapi bila dah banyak sangat sampai tak tahu mana satu nak buat, saya dah jadi jammed!Nanti last minutes mesti saya kelam kabut.Always be last minutes punya kerja lor.Tapi kadang-kadang yang last minutes tu jugak yang terbaik.Aha!


2 comments:

yonna said...

ko pakai streamyx kan? 3-4 hari lepas line mmg macam (*&^%&&*()! gila gila punya slow T___T

LUVLYDIYANA said...

patut ah....time cuti pulak nak buat hal..menyapeh hampagas!

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI