My Second FB Account

Minggu lepas, saya dah create akaun FB yang baru.Bukan menggantikan akaun Cik Seri. Tapi macam tak best bila akaun ni dah semakin hari semakin ramai students saya nak add jadikan kawan.Banyak chantek.I'm your teacher.Not ur friend.Even in a FB! Hohohoho.


~akaun bukan untuk students~

Sebab students sekarang dah tak main My Space lagi, terpaksalah nak create akaun baru ni kan.Sekarang boleh la add saya jika anda murid dan berminat nak jadi murid.Akaun ni saya approve ja siapa-siapa.Tapi setakat ni semua students la yang datang nak add.Baguslah.Boleh jugak saya nak himpun kan students saya yang kuat online ni.Siapa ajar ni ha?


~akaun baru~

Bila fikir sekali, susah jugak nak ada banyak akaun ni.Bila pikir dua kali, bagus jugak ada dua akaun.Banyak sikit privacy yang macam tidak keprofesionalisme sangat boleh nak cover dari students.Students ni kadang-kadang sangka nya kuat!~Sighhhhhh~





Comments

ASaDa RyutaRo said…
hahahaha.. yg lama ke yg baru ni utk student?? uhh.. mau main sorok2 ngn student? takkan dapat nyer.. diorang akan cari jugak.. hahaha..
Salam...

Langkah yg bijak ni...Hehe...
Sy nak ikut juga la...
Buat FB utk student...

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar