Kesemangatan! #2


The Time You Get The Scroll, The Time You Feel Worth It
~ingat tu!!mahirah cakap kat saya petang tadi~

Makanya,
Tak payah nak depress sangat bila termiss nak pinjam buku.Siap dah rasa best sangat dah bila dapat semua buku nak guna buat rujukan assign ment saya kelak.At last, atas kesalahan diri yang tersalah tengok jam, pukul 4 baru tehegeh hegeh nak buat pinjaman.Padahal kaunter pinjaman dah tutup.Padan muka saya lah kan!Kesilapan sendiri.Tanggung lah akibat sendiri.Lain kali, sila bersikap lebih berhati hati..... Belajarlah dari kesilapan.T_____T

Tadi,
Saya dah explore jalan dari USM ke Queensbay.Dekat mak nek!.Boleh belajar bershopping juga macam ni.Err..bershoping tu macam tak payah nak ajar kot.Ciri semulajadi wanita.Tak payah pergi belajar tapi pergi bershopping pun saya suka wakakakakakaka.

Esok,
Kena pergi USM lagi nak pinjam buku.Saya harap buku tu masih ada.Masih ada rezeki untuk saya.Jangan lemah dengan satu halangan kecil macam ni ja.Esok lusa yang lebih besar, kita tak tahu lagi.Haruslah KESEMANGATAN tanpa henti!


Comments

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar