Bukan Promote




Persatuan Pengguna Islam : PPIM

Boleh klik sini untuk dapatkan maklumat lanjut tentang produk Yahudi kalau rasa nak boikot.Err...sekarang,kurma pun ada di jual dari Israel yang boleh di dapati di Tesco pun ada!Saya baru googling tadi baru taw.Tak tahu lah saya ni antara yang terlambat taw atau tidak.Sebab selama ni percaya pada produk Yusuf Taiyoob ja, sekarang baru tahu, penjualan kurma pun Yahudi nak eksploitasi.Sungguh bijak la bukan?Bijak dalam kekejaman.Choi!!!




Err...saya berminat nak baca buku ni.Sebab saya dah baca sikit tentang Jeffry Lang ni, kisah dia macam menarik.Haritu pergi Popular dan MPH Queensbay tak ada pun bukul ni.Ada siapa tau buku ni di jual di mana selain boleh beli dekat AmazondotCom yang saya pun tak pernah beli dekat situ dan tak retilah nak membeli belah secara maya sangatlah ni......

Comments

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar