Terkini


Benci Bilang Cinta : Setiap Selasa - Khamis [ 6.30 - 7.30 petang ]
Ulangan pun ada!Hari Ahad start pukul 4.

Dimas dan Winda comel hokeh! Sesuai lah kan.Tapi , kawan saya bilang, cerita ni sampai 200 lebih episod dia.Entah larat ke tidak saya nak tunggu sampai ke penghujung.Cerita indon kalau dah terlalu panjang, tak lama lagi akan tersasul di akhir rancangan.


Samarinda : Laila Asyikin : Selasa - Khamis [ 10.30 - 11.00 malam ]

Fahrin bukan hero.Tapi ada pelakon baru, nama sebenar tak di ketahui.Tapi nama di dalam rancangan Mikhail.Tak suka!Muka baik sangat.Tak sesuai di buat lelaki yang kahwin 2.Kalau muka Fahrin kahwin 2, aku percaya.Boleh lah amik pengajaran cerita, lelaki baik pun boleh kawin 2.Sighhhhhh!Dasar lelaki!!

Comments

nilco syrup said…
aku tgk kt youtube smpai 200 lebih episode..tp kalo tgk kt tv skarang, mcm tak lama lg da nak abes
LUVLYDIYANA said…
ko dah habis tengok semua ka?

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar