Dasar Kemanusiaan


I wish i can be @ PWTC

today!!

[ kalau rumah saya dekat, dah lama tempah tiket nak pegi! ]

Sebab saya teringin....
  • Nak mendengar sendiri pengalaman anak kapal Rachel Corrie dan Mavi Marmara....
Saya teringin....
  • Nak menghayati lagi perjuangan rakyat Palestin di sana
Saya teringin....
  • Nak taw lagi lagi dan lagi lagi lagi lagi.tentang perangai terkutuk Israel Laknatullah.Diaorang sangat kejam.Memang aku geram!
Kan best kalau saya boleh join sama!Mesti best kan!

Kita tak mampu nak buat apa.Tapi, kita boleh berdoa.Doa senjata kita.Kita boleh buat selalu.Allah akan tolong.Insha Allah.Palestin, tak dapat saya bayangkan betapa tabahnya umat Islam di sana.Kita?Dah hidup dalam nikmat Allah pun kita masih banyak lupa.

Eh, jangan lupa boikot!



Sekali anda beli, tak pernah terpikir kah nasib saudara kita?

Apalah ada pada jenama.Jika kita menjadi penyumbang kemusnahan kehidupan saudara kita.Tidak ada sedikit kah rasa prihatin di dada?

Renung renungkan!!




Comments

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar