Menonton Itu Hobi


Saya dah tengok Karate Kid.Memang best.Tidak di sangkal lagi.Filem ni bagi saya lebih kepada pembakar semangat.Tengok filem ni macam nak cakap, yang lemah jangan di hina sangat....Hari ini hari kita, esok hari dia pulak....

Yang best tentang filem ni, tentang part kungfu.Macam mana Dre tu belajar kung fu.Pelan pelan mula dari skill sangkut jacket, sampai la ke skill tiru cara ular.Semua dia gigih belajar.Never Say Never.Tiada yang mustahil dalam dunia ni kan.Dre boleh.Anis pun boleh.Eh?tetiba....

Overall, cerita ni memang best.Kalau nak di bandingkan dengan A Team, saya rasa masing masing ada kekuatan sendiri.Dan masing masing best.Tak rudi kalau tengok dua dua filem ni.A team ada unsur lawak dan action.Karate Kid ada unsur sentimental dan action.2-2 best dalam cara yang sendiri.

Next movie yang nak tengok

1. Salt...sebab ada Angelina Jolie.Suka okei.Dah la hot.Memang kena pergi tengok.

2. Wall Street....saya rasa cerita ni best sebab ada benda yang nak kena pikir.Tengok banyak movie dan terlalu menerima sangat, kadang kadang saya tak suka.

3. Toy Story....ni macam nak tengok dalam bentuk 3D.Pastilah menarik bukan?

4. Sampai sekarang saya mengidam nak tengok Valentine n Letters to Juliet.Dang!..Cari DVD pun tak jumpa2..sungguh menghampakan bukan?Baru nak bermood jiwang.Sighhhhhh......




Comments

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar