I'm Offline


Selasa , 1.00 pm.....weet weet


Selasa , 5.00 pm.......arghhhh!!

Aktiviti social networking saya semacam terhenti sekarang kerana ini.Saya kata macamlah.Tapi bila tengok saya on9 saya di YM,di FB dan di twetter tu sekali sekala berkicauan jangan pelik dua macam lah.Sebab saya memang ada.Siapalah yang boleh pisahkan saya dengan dunia maya.Nehi nehi.Kuch Kuch Hota Hai.Tapi saya tak bergerak secara rawak ke blog orang drop komen ke hapa.Komen di FB pun kadang kadang tak terjaga.T____T

Niat nak habiskan tanda exam paper ni sebelum cuti.Lepas tu boleh berjimba jimba.Menari dangdut semua boleh nak buat kalau itu kau suka tapi saya tak.Jadi aktiviti yang macam ni, kita pausekan sebentar.Lagi 1 kelas babe.1 kelas lagi.$#%@^@%.Eh,macam marah.Tak tak.Bukan marah.Tapi tak sabar nak habiskan.Saya ajar 5 kelas.4 dah selesai.Pergh.Legaaaa.Lepas tu saya nak tulis entry sampai 3 entry sehari.Yabedabedooo.Eh tak.Itu tak berani nak janji.Tapi pernah la jugak buatkan.Itu bukan benda pelik sangat.

Lepas tu kan...minggu ni saya tusyen full direct 3 malam berturut.Malam ni ada lagi.Ni ganti tusyen yang saya pernah ponteng dulu tanpa sengaja sebab blackout.Tak pa la.Ni memang tugas kan.Lagipun saya suka dengan budak tusyen saya.Diaorang tak banyak songeh.Tak belagak pandai.Nice and behave.

Eh, tentang master saya tu.Nanti saya cerita next entry.Saya pun tengah bercampur baur masam masam manis jugak perasaan.Banyak sangat untuk di atur next next next.Tapi saya tak buat apa pun.Hanya goyang kaki je sekarang.Percayalah.

Jom pergi sekolah.Lagi 2 hari nak mengabdikan diri.Lepas tu saya cuti dua minggu.Yahoo.Sekarang, korang jeles kat cikgu tak?Buweekkkk. :P


Comments

ASaDa RyutaRo said…
hahahaha... time ni dah kira hepi bagi seorang cikgu. hanya habiskan semak paper. lepas tu cuti panjang! wallaweh!

congrats pasal dapat master tu.. eh ri tu dah wish congrats kan? hihi :P

oh.. apa ea yg plan besar kamOo hune ni??
aZHIeeDA said…
yay cuti lame..hehehe
LUVLYDIYANA said…
asada :
june ni nak berehkan hal2 masterji tu la...mebi sbuk dalam bahagia..~ngeeee~
LUVLYDIYANA said…
azhleeda :
cikgu untung dengan cuti..oyeahhh

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar