Sunday, June 13, 2010

Contest Gambar Best by Asada

Ini bukan entry untuk menang contest sebuah piramid saja.Kalau tak menang pun tak pa.Ceh, mengalah sebelum bertanding.Ini tidak di benarkan sama sekali dalam adat pertandingan.Tetttt.

Entry ini di buat oleh Asada.Contest berkaitan gambar.Saya suka bergambar.Sebab tu saya join.Dan saya ada banyak gambar sebab tu saya join.Dan saya nak menang hadiah.Sebab tu saya join.Errr..bukan kah motif untuk join contest mesti nak menang kan.I'm the winner!!Ceit.Belum tunjuk gambar dah mendakwa winner.

Saya ada banyak gambar.Nak pilih yang mana terbest adalah satu perkara yang sukar dalam hidup.Jadi saya letakkan saja beberapa gambar.Sebab setelah saya baca syarat contest sebanyak 10 kali, tiada jumlah gambar yang di hadkan untuk di letak.Bila dah pasti.Hati berkata yahooo...boleh letak semua folder gambar sebab semua gambar adalah terbest.Tapi bila di fikir saya akan di reject kerana tamak, ok fine.Ini saja akan saya letak...

Semua gambar adalah gambar memori terindah bersama rakan.Yang takkan boleh di buat rancangan ulangan seperti Astro.Tak tak.Kehidupan yang semakin menuju kedewasaan kadang kadang membuatkan cara hidup untuk berfoya foya pun berubah.Jadi semua yang ada adalah kenangan.Yang akan saya sentiasa ingat dan cerita pada anak anak, di zaman muda saya, saya ada banyak kawan yang SUPER DUPER best.Sebab tu saya kata, tak menang contest pun tak pa.Yang penting, kenangan yang tak berbelah bagi terhadap gambar.Saya rasa saya dah menang untuk diri saya.

~GAMBAR - GAMBAR SAHABAT~

With Tya, my bestfren.Ini gambar time Tya di zaman sebelum kawen bersama saya.Dah kawen, kehidupan semua macam dah bizi.Sekarang, saya pun tak tahu bilakah masa berfoya foya macam ni nak datang.Tya pun dah di negara Koala sekarang bersama suami.Sekali sekala balik Malaysia baru boleh jumpa.Tu pun tak lama kan.Sempat la nak tengok Lagenda Budak Setan bersama.Nak tido, lepak-lepak, gosip sampai ke tengah malam macam kena curi curi masa nak buat baru boleh.Tidak seperti dulu lagi. T______T


Sahabat berfoya foya.Wukong, Nalim, Ajlaa n Fizah.Sekarang pun semua dah bawa haluan masing masing.Ajlaa dah kawen.Fizah , Wukong ngan Nalim sibuk kerja.T_____T


Kawan kawan sekolah yang masing masing pun dah bawa haluan masing masing.Aiman n Husna, dah jadi doktor, sebuk manjang la kan.Moon dah jauh di Sabah ba...Yang lain sibuk nak kahwin.Fasa kehidupan memang akan berubah selepas 25 tahun kan?



Bestfren terbaik.Anis,Ema n Romong.Kawan seukm, sesekolah, sekampung,sekereta.Ini kawan.Dari dulu sampai sekarang.Saya berbangga dan bersyukur ada kawan macam diaorang.Sebab time saya susah, saya taw ada kawan.Time saya senang, saya taw saya ada kawan.Lega.Ini saja kawan yang masih tak berubah walaupun bizi.Sebab ketiga ketiga masih lagi berkeadaan solo.Ukhwah masih kuat.Dan jika salah satu dari kami kawen dulu, mesti yang 2 lagi nak sentap.Hahaha.

Ini semua gambar terbaik.Kawan terbaik.Owh, sebenarnya saya ada lagi kawan kawan yang terbaik.Kawan kawan UKM dulu juga adalah terbaik especially housemate2 yang banyak mengajar saya tips memasak.Tapi kali ni saya buat edisi kawan sekolah menengah.Cukup cukuplah tu.Kang kalau saya letak banyak lagi gambar, terasa tamak macam maw bolot hadiah sorang ja.

Asada, sekarang kuasa adalah di tangan gaban anda.....

2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. ok. dengan tangan gaban asada pilih pic yg 1st.

tQ sudi join.. gud luck! (^^,)

F~CiCAk said...

yg 1st tu nice colour lah..
jubah ukm mmg kaler maler ka? hehe..
ceria ja =)

PHD IS A LONELY JOURNEY