Tiada Tanda Tanya

Ini berita gembira bagi SAYA.Sebelum itu mari joget kita bergembira.Alhamdulillah.Baru baru ni saya dapat berita happy yang saya telah usahakan setelah hampir setengah tahun.Clap clap tepuk tangan goyang gerudi semua.Haipp haipp.Apa ni.Ingat ni Anis Darasista yangboleh goyang meliuk liuk?

Dan kini usaha saya berhasil.Alhamdulillah.Syukur.Syukur.Syukur.

Usaha saya untuk mendapatkan sekeping Sarjana baru di stage yang kedua.Stage pertama dulu,time saya nak apply dulu.Ini kali yang kedua saya apply.Yang pertama jawapan adalah mendukacitakan.Yang kedua.Mensukacitakan.Yahoooo yabeda bedoo doo dooo.

Untuk cubaan mengapply kali kedua, saya apply dua universiti.Sebab dua kali apply.Kalau sepuluh kali apply, saya buat application untuk 10 universiti.Hambik kauu.Haha.Tak Tak.Saya apply dua universiti sebab saya hanya berminat dengan dua uni tu ja.Yang tak minat, kita KIV dulu sebentar.

Hasilnya...Tadaaaa.......Kedua dua permohonan saya di terima.Ok, sekarang boleh bagi bunga dengan teddy semua tanda penghargaan.Eh, baru dapat diterima dah buat request macam dah habis bersarjana.Register pun belum lagi.Nak kena?Hahaha.

Waaahhhhh

Sejujurnya, saya tak buat lagi keputusan di manakah saya akan berada sebulan akan datang.Samada di Pulau Pinang,Pulau Mutiara atau Bandar Baru Bangi ,masih dalam proses saringan untuk membuat keputusan.Setakat ini apa yang boleh saya buat, saya tak henti henti untuk berdoa supaya jika saya telah buat keputusan kelak, keputusan itu adalah yang terbaik untuk agama, masa depan dan kehidupan saya.Sebab ini bukan perkara main main yang saya syook syook nak buat.Setiap yang saya buat,mesti ada tujuan sendiri bukan suka suka.Aishhhh....Ini tak payah explain pun tak pe kot.Saya masih berada di bawah sedar atas setiap perlakuan yang saya buat.

Perasaan?Excited pun ada macam nak pergi kuliah sekarang.Berdebar pun ada macam sampai nak terkeluar jantung.Dah setahun lebih tinggal kuliah, dah mula naik berkarat berat dah hotak saya ni.Saya tahu memburu sarjana tidak seindah memburu sarjana muda yang boleh nak ponteng kalau hujan,jeling ke kanan time kuiz,masuk lambat bila kuliah pukul 8.Tak.Tak.Saya sedar.

Ok, sekarang peti undian di buka.Yang mana paling best super duper nova.USM ke UKM.Undian tidak mempengaruhi keputusan.Ewaaahhhh...memang tak perlu nak undi la kan.Hahahaha.






Comments

queenlyana said…
USM babe. Boleh jumpa Yonna. Boleh singgah sintok jumpa I. hehe

tahniah babe..!!!
I'm so happy for you darling..
so so happy.

welcome to my world. :-)
FiRsYa MeLisSa said…
congrate!!
apa2 pun watlah keptusan yang terbaik sekali keyh~
and selamat berstudy balik..hehehe..

jomlah tengok ni pulak
Kahwin Dalam Taman
ASaDa RyutaRo said…
wallaweh!! congrats!!

pilih USM.. heee =)

tanpa perlu d terangkan sebab.. lalala~

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar