Monday, May 3, 2010

Saya Peminat Adik Mia Sara @ Amani


Saya memang peminat kipas cap udang kepada Adamaya.Sejak cerita ni ada kat tv3, saya asyik kerja nak balik awal ja.Dulu pukul 6.30 boleh buat buat relax lagi kat skola.Sekarang pukul 6.30 saya dah relax relax dalam kereta nak balik.Ngeeee.

Dulu kecintaan saya pada Adam.Sekarang cinta saya dah beralih arah.Saya dah adore gila pada Amani ni.ComelNakMampus.Memang betullah kata Lisa....

"Secomel dan seunik unik ciptaan adalah kanak kanak"

Errr..lebih kurang macam tu la dialog dia kalau tak silap.


Sekarang, macam banyak sangat unsur kecomelan dalam Adamaya ni.Shahrom pun saya nak vote untuk kumpulan kecomelan.Kecuali Dani.Memang out of list la.Asyik nak sebut BBBBBBBBengong.Kacau kesuwitan rumah tangga orang ja.Tapi kiranya lakonan Faizal tu menjadi la sampai orang nak rasa menyampah dengan dia.Tula fungsi kewujudan Dani dalam cerita ni kan.


Episod hari ni Amani kena tinggal dengan Mama dia.Suwit dan comel gila tengok Amani pergi sekolah.Tak sabar nak tengok esok macam mana respon Amani jumpa mak dia yang tengah miang tanduk dengan Dani tu.Geram!!!!!Dapat cik somi yang suwit macam tu pun boleh beralih arah.T______T

"Maya, kalau u taknak kat Adam, bagi i jela.Leh i dapat pakej bersama Amani.Sebab Amani suka Papa dari Mama kan"

Ahahahahahaha.


Last pose Amani yang comel.Gambar semua saya ambil dari FB kami peminat adik mia sara@amani.I dah jadi one of the fans yang like like like like like manyak kali page ni.Hehe.

6 comments:

Kapten said...

kalaulah anak aku secomel itu
haha

yonna said...

muahahha.comel kan dia.comel kannnnnnn? aku ni bertahan tengok adamaya sebab nak tgk amani je okay. kalau tak, mmg tak lalu dah nak tgk muahaha.

btw, watak Dani mmg betul2 buat org menyampah dia. rasa nak hempuk2 ja dia HAHAHAH mmg menjadi ah watak dia

LUVLYDIYANA said...

ah fatt :
ko kena cari gadis gadis yang comel untuk di buat bini supaya mendapat anak secomel amani...hehe

LUVLYDIYANA said...

yonna :
walaupun aku rasa menyampah kat Dani,tapi aku rasa lakonan dia betul betul la menjadi sebab boleh buat aku rasa menyampah..hehe

Bro Framestone said...

waduh...

ade x tips cara nk buat anak comey he..23x

BroFramestone Blog

LUVLYDIYANA said...

saya rasa saya taw.tapi kena kawen dulu.hehe

PHD IS A LONELY JOURNEY