Perempuan : Jangan Kuat Membebel

Hari ni baru saya taw, perempuan kuat membebel suara kuat adalah sangat mengannoyinkkan sampai rasa nak tampar mulut dia bagi diam.

Hari ni baru saya dapar rasakan , perempuan kuat membebel suara kuat adalah mensampahkan rasa macam maw sumbat saja mulut dia dengan kain.

Itu INTRO.

Sisa sisa kehidupan saya hari ni di habiskan dengan miting.Sampai dua miting saya hadirkan diri hari ni.Sampai naik kebas bontot duduk di kerusi lelama.Biasala, kalau dekat dalam miting semua orang maw cakap kan.Tapi Ya Allah!!ada perempuan yang sangat tak larat saya nak dengar sebab dia asyik nak cakap.Tak henti pulak tu.Macam macam la yang dia maw cakap.Sampai naik pening saya dengar suara dia.Dia saja lah yang betul.Idea dia sajalah yang baik.Patutla orang lelaki tak suka perempuan yang penuh dengan bebelan.Bukan setakat laki.Saya pun tak suka.Pening sekejap.^%#@$^&&

Opppss.Cerita ni takde kena mengena dengan cikgu di sekolah.Tak payah buat spekulasi siapa siapa siapa.Yang nak menjahanamkan saya pun tak payah dah berkerja keras nak print entry letak atas meja.Ini tiada kaitan dengan siapa siapa di sekolah.Tak payah tak payah tak payah!!

Aku hanya meluat dengan perempuan penuh bebelan.Semoga saya tidak kuat membebel di hari tua kelak.T_____T

Comments

bebel ada yang positif dan negatif...macam bebel ibu kita positif dgn tujuan menjadikan kita manusia...

tapi kalau bebelan sipolan yang bukan2 sampai tersembur air liur..

tampar je sampai berpusing kepala...hehe^_^
ASaDa RyutaRo said…
hahahaha...

saya rasa nti kamOo akan kuat membebel juga. membebel dengan anak murid kamOo..

bila sudah jd kawen dengan si jejaka "yaman" tu, kamOo akan bebel jugak sama anak2 kamOo..

so jangan risau.. kamOo tetap ada potensi untuk jadi pembebel yang baik.

hahaha...
LUVLYDIYANA said…
kembara kertas kosong :
ni membebel merepek...dia cakap dia sajalah yang betul.kalau mak membebel,paling tak tahan pun masuk bilik duduk senyap senyap.tapi mak saya tak pernah membebel arr.T___T
LUVLYDIYANA said…
asada :
isk..tu gosip la.ble masa nya nak kawen..huahuahuahua

waa.....kamo doakan saya jadi pembebel.nanti saya maw bebel sama kamu.tak kira!hehe
keen said…
macam aku tahu saja siapa perempuan itu....syyyhhhhh....
aZHIeeDA said…
kadang kite xnak bebel tapi last2 kite mbebel juge..haih

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar