Lalalitamplom

Hari Ini

1.Best fren terbaik dah pergi Yaman.Wallaweh.Jauh jauh betul rakan rakan pergi menuntut ilmu.Semoga success dan pulang membawa kejayaan.Owh.Saya pun tak berapa pasti bila kawan saya akan pulang ke tanah air.Baru pergi pagi tadi sudah panggil maw pulang.Yang pasti, bila pulang nanti jangan lah berbahasa arab dengan saya.Dah failed dah dengan vocab Bahasa Arab ni.Bawa balik daging unta saya maw.Eh?Macam mengidam.Haha.

2.Kawan sepersekolahan juga dah kawen di usia remaja.Tahniah Pawie dan isteri Shida.Isteri anda memang cantek.Jika saya kawen kelak, saya juga berharap muka saya masih lagi cantek buat tatapan umum.

3.Saya nak tengok Iron Man hari ni.Dang!Semua full.Ini agak mengecewakan bagi seorang yang movie maniac.Bukan setakat Iron Man, cerita Ice Kacang, Hoopers pun semua full.Orang sangap gila nak tengok movie arini.Sampai cerita tak best pun orang layan.Tapi biasala, yang ramai tengok couple.Adat orang bercinta kan.Cerita tak best pun layan asalkan dapat tengok wayang berdua.Orang yang tak bercinta, tengok cerita yang best saya.Cerita tak best, kita tunggu saja astro bagi sumbangan.

4.Saya tengok AIM.Dang!Sangat memboringkan.Buat saya tak terhibur langsung pun.Kalau ada event berprestij macam ni saya suka tengok 1 benda ja.Fashion baju artis.I LOVE FASHION!!!!


28 hari lagi sebelum JUN 2010

58 hari lagi sebelum JULAI 2010



Comments

Tyazizul said…
kawan ke bakal suami?lalalala
Kapten said…
bakal suami ler tu ;p
LUVLYDIYANA said…
KAWAN!!!yang lain gosip semata...haha
ASaDa RyutaRo said…
hahahaha...

kawan itu seolah-olah bagus untuk jadi bakal suami saja. hihihi..

ok.. kamu patut cantik untuk "kawan" kamu itu masa kawen nti..

hari ahad ka hari isnin yg panggung penuh ni?? semacam entry ini keluar hari isnin..

*sy sudah terikut2 "wallaweh" kamOo. hahaha
ASaDa RyutaRo said…
hahahaha...

kawan itu seolah-olah bagus untuk jadi bakal suami saja. hihihi..

ok.. kamu patut cantik untuk "kawan" kamu itu masa kawen nti..

hari ahad ka hari isnin yg panggung penuh ni?? semacam entry ini keluar hari isnin..

*sy sudah terikut2 "wallaweh" kamOo. hahaha

*jgn hairan kalau byk komen sbb sy try mo komen ni banyak kali...

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar