Wednesday, May 19, 2010

Extra Ticket

Tahun ni dah tahun ke 8 Akademik Fantasia.Saya dah start follow secara serius sejak AF 2.Zahid yang berwarna orange.Time tu saya rasa Akademi Fantasia yang paling best.Dengan Farah Breep breep.Saya vote Farah dulu.Sebab dia cun.Ini memang perangai kebiasaan.Vote gadis gadis cun.

Time AF 3 saya jadi follower tegar juga.Tiap minggu pergi tempah kerusi meja dekat mapley semata mata nak dengar Mawi nyanyi.Saya suka Mawi.Dulu.Sekarang tak dah.Sejak dia kawin dengan Ekin.Gila saya menyampah pah pah.

Tapi bila dah naik AF4, dah mula rasa tak best.Faizal orang ganu tu kan yang jadi juara.Time ni saya dah mula follow sket sket dah.Dah tak larat kot nak follow realiti tv show macam ni.Tapi American Idol tetap di hati.Sebab saya rasa diaorang nyanyi real.Bakat memang terserlah.Bukan macam just nak gedik show off depan tv.Buat saya rasa menyampah.Sebab tu saya suka lagi Adam Lambert dari Adam AF yang rambut siap dah belang belang macam tiger.Aummmmm!!

Hari Sabtu nanti saya final AF 8.AF ni saya follow sikit sikit.Ada jugalah termiss seminggu dua.Untuk AF kali ni, saya rasakan Shahir akan menang.Sebab dia ada persamaan sikit sikit dengan saya.Bergigi besi, berasal dari Perak dan berkulit sedikit cerah.Muahahaha.Ini sampingan.Tapi memang betul saya dapat rasakan Shahir akan jadi Juara AF 8 sebab dia ada pakej yang buat orang nak vote.Orang hensem memang orang nak vote banyak kan.

Entry ini di buat bukan untuk korang pergi ambil handset vote si Shahir.Tak tak.Ni luahan dari hati perempuan yang dapat rasakan Shahir akan menang.Korang rase sape yang akan menang?Maulana tu pun macam ok gak.Tapi kadang kadang macam nak tergelak tengok dia.

Dah.Sekarang saya nak pergi sambung usha Brad Pitt di tv2.Ya ampun, kenapa hensem sangat Brad Pitt nih? See?..kehenseman dan kejelitaan memang menjadi extra ticket kesukaan saya pada artis kan.LOL.

2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hohoho.. saya x tengok pun af 1, 2, 3, 4, 6 & 8.. tidak minat..

hahaha

hanya tengok af 5 sbb minat ebi & mila.. suka hattan & kak ojie yang jd pengkritik..

lepas tu af7 sebab hanya nak tengok hafiz sorang saja! hahaha..

tp tipu la klu tak tengok org lain perfom sbb nak bandingkan dgn orang yg saya minat. hehe :P

af8 mcm tak menarik!! sbb sudah tukar kaler hijau kot. keke..

tak kenal sapa shahrir.. lalala~

FiRsYa MeLisSa said...

ngeee...mmg shahir pun menang..
tapi af8 nie sikit pun tak tengok konsert..
yang tengok konsert first, pastu konsert yg shahir nyanyi lagu ziana tu..pastu tak tengok dah..
hilang minat~
tapi time final, mmg suke giler kat shahir n adira..
lagu diorang the best song ever!!
suke persembahan adira yg simple but full of soul

NNti check lah entry baru kita
Diary baby Sitter

PHD IS A LONELY JOURNEY