Yang Tidak Beranak Pun Boleh Menumpang Sama

Ini event di PWTC.Hujung minggu ini.Untuk sesiapa yang sudah beranak dan mempunyai anak bolehlah membawa anak beramai ramai.Yang tak da anak, boleh duduk diam diam.Eh, bukan.Yang tak ada anak pun boleh join dua kaki sama.Ini bukan event untuk yang berkeluarga saja.Saya yang masih single mingle bukan double pun terasa teruja maw ngejoin aktiviti seumpama kanak kanak sebegini.Pasti ramai kanak kanak comel yang pintar,comel dan genius genius ada disini.Orang dewasa yang mendakwa dirinya comel juga teruja maw datang.Tapi saya berada dikejauhan.Hanya boleh lihat dari jauh saja.Dari jauh ku pohon maaf.Sampaikan salam pada semua.



Untuk lebih maklumat menjadi kanak kanak smart tag yang boleh lalu tanpa halangan,HAHA kelik lah disini. Saja maw berkongsi maklumat keterujaan untuk kanak kanak.Saya maw sambung bekerja.Melakukan aktiviti penggoolingan bermaklumat juga akan menjadi smart jika tidak dapat ke PWTC.

Sekian sudah tamat.Saya sudah update blog.

Comments

ASaDa RyutaRo said…
hahaha...

ni update sbb di tanya bila mo update blog ka cikgu?

*saya pun x dpt mo join.
LUVLYDIYANA said…
asada :
Ya..saya prihatin ke anda... :)

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar