Tooth Fairy


~ ini gigi Pakcik Google~

* Update berkaitan gigi

Gigi saya sekarang dalam keadaan baik.Good baby good.Masih dalam keadaan tersusun.Cuma dalam beberapa hari kebelakangan, saya terasa gigi agak semakin ketat.Macam besi besi ni semakin menolak gigi terutama dua gigi yang jarang di bahagian depan.Perasaan gigi seperti rapat dan ketat.

Dalam perasaan rapat dan ketat, gigi amat tidak menerima sebarang bentuk makanan yang keras.Karipap berkulit keras pun tak boleh diterima untuk di gigit melainkan makan dan terus telan tanpa menggigit.Tapi saya tak buat lah kerja makan dan telan.Maw tercekik nanti padanlah muka.Maka berpuasalah dari segala jenis karipap sehingga gigi kembali berperasaan normal.Tapi pagi semalam saya makan juga karipap sebab saya degil maw makan juga tak tertahan tahan.Pergh...saya suka karipap!

Lagi 2 minggu ada appointment dengan dentist lagi.Gigi saya macam semakin menunjukkan perkembangan baik baik saja.Tak sabar nak jadi model iklan Colgate.Ewah!




Comments

aZHIeeDA said…
pasni mesti teruja nak senyum sampai ke telinga..hehe
rohamia said…
nk dpt gigi tersusun rapi..kena la besabar...teringin gak...
LUVLYDIYANA said…
cengkerang cipot..

yewww
LUVLYDIYANA said…
azhleeda

sekarang ni pun dah sneyum lebar dah.eh, dah ros ke?
LUVLYDIYANA said…
rohamia

insha Allah.tak sbr ni tak gigi tersusun. :)
~ ALIEN ~ said…
nak gigi tersusun gak. brp ek byrn klu nak bt camtu?
maiyah said…
bgus kan pakai ni, gigi cantik apa

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar