Thursday, April 1, 2010

Shock

Malam tadi kecoh di twitter dan Fb dengar Din Beramboi meninggal.Dan saya agak shock dan sedih bila dengar berita macam tu walaupun before dis kita dah dengar berita dia kritikal di Hospital Selayang. T___________T

Dari kecik memang saya teruja dengan lawak Din Beramboi dekat Ujang.Saya suka baca.Tapi time tu saya tak bersungguh sungguh lagi nak gelak HAHAHAHA dengar lawak dia.Tapi sejak dah kedewasaan sikit ni, bila dah taw orang gelak kuat tu adalah mendengar lawak yang paling lawak, saya start follow semua cerita yang ada Din Beramboi untuk melawak dan saya bergelak.

Ketawa kan penawar duka.Hilang stress kerja bila dengar orang melawak.Sekarang Din Beramboi dah takda, saya rasa macam kehilangan besar sangat sebab bagi saya tiada orang yang boleh buat lawak sebest Din Beramboi di Malaysia walaupun ada juga yang bilang lawak dia semua lawak bodoh, tapi bagi saya mana ada lawak yang pandai.Dan saya support pelawak pelawak termasuklah Charlie Charplin.Ni paling saya suka.Sejak kecik.

Aishhh, rasa baru je semalam saya gelak ngan Romong dengar riuh pagi Era.Rasa baru je semalam saya pasang Era kuat kuat dalam kereta semata mata nak dengar drama sebabak Era.rasa baru je semalam saya promote kat mak suruh dengar lawak Din Beramboi.Rasa baru je semalam saya gelak kuat dengan Zai dengar lawak Din Beramboi.Tapi itu semua kenangan.Sekarang dah terasa macam takde motif dah nak dengar Era.Sebab saya dengar Era semata mata Din Beramboi.

Semoga roh arwah di cucuri rahmat.Al fatehah buat arwah dan takziah buat arwah sekeluarga.Yang hidup pasti akan mati.Ajal pasti menjemput kita tak kira masa.

4 comments:

Bro Framestone said...

Al-fatihah buat arwah

eh die pernah kat gila-gila ke?? bukan kat Ujang ke

BroFramestone Blog

LUVLYDIYANA said...

Eh.silap.Ujang.Dah edit.hehe.

maiyah said...

takziah..

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah:
sedih

PHD IS A LONELY JOURNEY