Wednesday, April 28, 2010

Random

Salam

Hari hari saya berunsurkan kebiasaan.Saya rasa biasa.Tiada apa yang luar biasa melainkan kalau saya dah jumpa alien itu mungkin luar biasa.Eh, kalau saya terjumpa cik somi pun saya akan anggap itu perkara luar biasa.Tapi cik somi saya bukanlah alien.Dia adalah orang yang mungkin berperangai sedikit alien.Wawawawa.Bukankah kadang kadang ketidaksempurnaan itu adalah kebahagian.Suwit kan!!

Ok.Skip perenggan di atas.Macam miang saja bila dibaca dua kali.Abaikan.HakuTakHeran.Itu biar di simpan saja dalam hati.Wah!!banyak sangat perkara dalam hati yang terlalu kompleks nak dihuraikan secara panjang lebar.Orang tak tau.Tapi aku tau.

Saya tengah tengok cerita The Day After Tomorrow di Tv2.Best.Tapi saya tak tengok lagi.Eh, macam mana la cerita sehiebat ni saya boleh termiss?Nasib baik ada ulang tayang.Tak payah la saya nak ter'perak' bila orang cerita, movie ni ada lebih kurang macam 2012.Eh, 2012 ada lebih kurang macam movie ni.Tidaklah saya tertanya tanya kelak apa jalan cerita.Sebab saya dah tengok walaupun lambat.T___T

Meter kehidupan sekarang menunjukkan tanda merah.Di bawah pengaruh busy.Orang cakap kerja cikgu senang sebab kerja sekerat hari ja.Meh sini siapa yang cakap!Saya nak bap mulut dia.Saya rasa setengah hari tu pun cukuplah seksa.Kadang kadang saya rasa macam boring.Asyik berkejar buat benda yang sama.Rasa macam nak tukar jawatan jadi wartawan pun ada.Macam syook.Berkejar tapi dapat gain banyak experience.Berkejar tapi dapat banyak cowok.Eh?Nak miang lagi.Nak kena??Haha.

Saya tak sabar bila saya nak kena induksi ni.Cepat induksi, cepatlah sah jawatan.Tapi dari khabar angin yang saya dengar, induksi tahun ni macam lambat sikit.Biasalah.Masalah kewangan negara.Woi Woi.Aku nak cepat sah woi.Tak sabar ok!Cek website tadi, baru buat kursus induksi untuk ambilan 1.dari 15/4 sampai 29/4.Pergh..lama gak kalau pergi induksi ya.Saya ambilan ke 4.Lambat lagi.T_____T

Adik saya dah keluar hospital.Alhamdulillah semua ok.Dia pun dah nampak sihat banyak cuma tak boleh cakap ja.Tapi saya rasa best jugak abang ada kat rumah.Boleh teman saya tengok tv malam malam.Boleh teman saya pagi pagi kat rumah.Cuma dia tak boleh cakap.6 minggu tak boleh makan apa apa selain sup.Boleh kurus macam ni.Kalau saya ikut sama program diet abang ni, tak payah pergi Slim World pun saya dah langsing dah.Selamat tinggal pinggang berlemak.

*Best ah cerita ni.Memang best.Hari Selepas Esok.Best!*

Lagi beberapa hari dah nak ke bulan 5.Dah 5 bulan rupanya di tahun 2010.Kawan kawan saya ada pelbagai khabar cerita.Ada yang dah kahwin.Ada yang sedang mengendong kan nyawa di dalam perut.Ada yang dah dapat anak.Kadang kadang macam tak sangka, saya sudah bergelar aunty di usia 24.Berkat usaha kawan kawan. Eh, sekarang tetiba rasa nak miss secara banyak nya kepada kawan kawan.Sudah lama tak berfoya bersama.Saya rindu kawan kawan.Kawan kawan rindu saya tak?

Entry macam dah nak habis dah.Ini entry random tiada motif.

W'salam










6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

aunty anis atau aunty diyana?

hahaha..

alhamdulillah adik kamu sudah ok. kena jaga elok2 sampai dia betul2 sembuh. heee :)

rupanya kamu belum induksi. selamar ber-induksi lah nti. hehe :P

Kapten said...

lama x update cikgu
memang betul2 busy ler ni yer
hehe



Latest Entri:
KANTOI AKU MEMINATI SESEORANG

my note said...

anis.. mmg rindu kat anis pown.. nanti ite jumpe ye

LUVLYDIYANA said...

asada :
kamu nak panggil yang mana?2-2 diterima.hehehe.nway, thanks asada!

LUVLYDIYANA said...

kapten
weh..sangat busy ler..btol!huhu

LUVLYDIYANA said...

wani
aku pun rindu korang semua... :(

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI