Wednesday, April 14, 2010

Kaunter Pertanyaan

Hey hey.Sebenarnya saya pun masih blurr dengan benda ni menarik ke entah.Ini baru hari pertama saya untuk menyertai isikan borang untuk bertanyakan soalan.Sila lihat kotak di sebelah.Ada sudah ruangan bertanya bukan?

Silalah bertanya selagi bukan persoalan yang bukan bukan.Maw tanya tentang gigi kah.Maw tanya tentang bajukah. Maw tanya tentang keguruan kah.Sudah boleh bertanya.Dijamin tiada lagi persoalan.

Eh, sape lagi yang ada formspring?Bagitawlah saya.Leh saya follow dan bertukar tukar soalan.Wah,dah macam ahli panel forum perdana.Haha.

Ok, marilah kita mulakan soalan pertama.Soalan pertama untuk diri.

Lagi berapa harikah nak gaji?Aku nak henbeg baru nih....Oyeaah!




2 comments:

maiyah said...

bgus gak kan.. meriahkan lagi blog

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah.dah join blum?

PHD IS A LONELY JOURNEY