Biar Lambat Tapi Pasti Dapat

Jika saya berjimat secara SUPER, saya akan kegelisahan di tengah bulan.

Jika saya tidak berjimat secara SUPER DUPER, kegelisahan juga akan datang kadang kadang di tengah bulan.

Jika saya berjimat secara SUPER, saya akan kegelisahan melihat handbag idaman wow gedebush bush bush.

Jika saya tidak berjimat secara SUPER DUPER, kegelisahan juga akan melihat duit habis beli handbag lagi tapi yang saya pakai tiap hari bawa g sekolah hanya 1.

Jika saya berjimat secara SUPER, saya akan kegelisahan juga

Jika saya tidak berjimat secara SUPER DUPER, saya akan kegelisahan juga.....

Baik kita memilih jalan yang terbaik saja...

Berjimat dan akan gelisah....

'Biarlah lambat, tapi PASTI dapat...HAHA'




Comments

Bro Framestone said…
he..23x bro pun berjimat cermat.. xde pun gelisah.. cuma kekadang gelisah gak tgk duit cam byk lagi balancenye he..23x

BroFramestone Blog
LUVLYDIYANA said…
uwaaa..sila sedekah ke akaun saya kalau dah tak resah gelisah sgt.hehe
ASaDa RyutaRo said…
hahaha..

x perlu berjimat2.. sbb bulan depan gaji masuk lagi.

jd x perlu gelisah..

klu habis, ada lagi penggantinya..

tapi bulan depan la.

hehehe :P

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar