Wednesday, April 7, 2010

Adam Adalah Kesukaan


"Cinta adalah kekuatan yang mampu mengubah duri menjadi mawar, mengubah cuka jadi anggur, mengubah sedih jadi riang, mengubah amarah menjadi ramah, mengubah musibah jadi muhibbah, itulah cinta........ "

Puisi Ketika Cinta Bertasbih

Sebelum memulakan bicara.Kira pheewit dulu kepada si baju kuning.Phewitt phewiit.Sudah jangan lebih.Dia suami orang.Ayah anak 2.

Tapi ni bukan kisah maw mengintai suami orang.Ceh.Apa kejadah punya kerja.Macam tak bermoral saja.Ini kisah terbaru slot akasia.Setiap petang di tv3.

Saya dah follow cerita ni selama 2 hari.Eh,sebenarnya tiap hari saya akan follow slot akasia.Cerita Na O Mei pun saya follow juga tapi follow tanpa perasaan.Sebab tiap hari lepas balik kerja dan setibanya dirumah, saya mesti nak lepak secara bersenang lenang di depan tv.Tapi untuk cerita Adamaya ni saya follow dengan perasaan tersuka suka.Saya suka okei.

Cerita ni macam ala ala I'm Not Single.Heroin dia still Lisa Surihani.Tapi hero sudah tukar ke Sein Ruffedge.Cerita kahwin paksa.Tapi suwit sebab saya dah taw husben dia mesti caring,loving,penuh kecintaan,penuh kesayangan.Suka suka suka.Saya suka.

Lepas ni saya dah taw,mesti saya tak sabar sabar maw habis kerja pulang ke rumah menonton sinetron.Aik?Sinetron pulak?Bukankah tadi ku bilang akasia.Mesti kul 6.30 saya dah start enjin kereta maw pulang ke rumah.Drive kereta laju sikit bagi 3 minit ja dah sampai.Kalau drive kereta secara bersiar siar sikit, 5 minit akan sampai.Eh,tak payah laju laju pun tak pa.Rumah saya dekat ja dengan sekolah.Ini kelebihan.Yahoooo dot com.

Baiklah cinta.Kita akan berjiwang mulai sekarang.Oyeahhh.Kenapa nama Adam begitu mensuwitkan?Saya suka Adam Nur Kasih.Saya suka Adam Sumpah Bunian.Saya suka Adam Adamaya.Semuanya suwit.Owh!Adam adalah kesukaan.


2 comments:

yonna said...

eh adam tu sein ke? AAAAAAAAAAAAAA aku ingatkan faizal tu,tu aku malas tgk dowh.watak dia asyik baran je.

aku tak minat lisa T__T sebab tu tak folo lgsg cerita tu. dia tu lawa sgt sampai aku rasa x layak jadi pelakon muahaha.

tapi sein mmg hensem gila babasss!

LUVLYDIYANA said...

Lisa cantik sangat dowh.Ritu die belakon buat muka ganas,macam tak seswai ja...

Sein ni tak sangkal lagi la.Mmg hensem.Kalau faizal tu hero,aku pun tak tgk.HAHAHA

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI