Saturday, March 6, 2010

Mati Segan Hidup Hujung Minggu

Blog saya dah mula berpenyakit.Macam Mati Segan Hidup Hujung Minggu.Hujung minggu saja yang terupdate.Kisah kisah kehidupan boleh di jadikan sebagai rumusan hujung minggu saja.Saya sekarang macam diserang penyakit M.Ianti Mencantikkan dan Mencutekan.Eh eh.Ini amatlah Mengannoyinkkan.Pasti orang akan mendakwa saya adalah kaum yang suka Memperasankan.Ah , biarlah...manusia memang begini kadang kadang.Saya juga manusia.Seperti anda.

Minggu ni minggu exam kat sekolah.Minggu exam adalah minggu seperti Nak Jaga Segan Tapi Relax Mahu.Siyes memang malas maw jaga exam.Akan mengalami mood kemengantukan sepanjang masa tapi yang best time exam banyak masa untuk bergoyang gerudi saja sebab tak payah nak ngajar pun. Tak payah dah nak terpekik pekik.."Cikgu ajar tengok sini"...."Tolong senyap bley tak?".....tak payah dah. Simpan saja suara emas , daring dan menggoda untuk minggu minggu seterusnya. Ok saya taw, saya Memperasankan lagi.Biarlah...manusia memang begini kadang kadang.Saya juga manusia.Seperti anda.KAHKAHKAH

Minggu ni saya menjadi guru pengiring bawa students g lawan Hoki.Dua hari saya berjemur di padang rasa macam pijar satu muka.Padahal takde lah berpanas sangat.Sangat banyak duduk berteduh di bawah pokok dari merelakan diri di laser matahari.Tapi tetap terasa pijar muka.Nasib baik muka tak hitam.Kesan Olay Total Effects amat membanggakan.Tidak menghitamkan walaupun di bawah sinaran matahari.Silalah beli.Siyes tak rugi.Kerana jenis kulit saya adalah kulit wanita asia.Kita adalah sama.

Owh, minggu ni baru awal bulan 3 rupanya.Lagi 3 minggu nak ke 25/3.Dapat gaji awal memang tak best.Tak best langsung bila hidup bersenang senang dahulu bersusah susah kemudian.Hidup di penghujung bulan terasa penyeksaan mula saya terasa maw buat belas ehsan kepada yang berharta di rumah.Dun worry mum n dad.I'll survive.Cepatlah dapat gaji tusyen nih!!!.Tanda merah bukan marah tapi kadang kadang bila kita terlalu mengharap benda tulah yang buat kita terasa seksa.Ok,sekarang berhenti berharap.T_______T

Saya mahu bersurai sekarang.Mungkin ada lagi entry untuk esok.Blog ni bagaikan di suntik suntik bila hujung minggu.Blog saya dah macam Mati Segan Hidup Hujung Minggu.Sebelum bersurai, saya adalah perempuan tulen yang berhak untuk memilih jodoh. Tapi bukan bermaksud saya TERLAMPAU memilih. Tapi mungkin sekarang belum lagi tiba jodoh saya.Saya akan kahwin suatu hari nanti.Percayalah!Busan betul saya maw melayan dakwaan yang saya hanya maw che suami yang duit berkepok. Ini fitnah. but I LOVE $$$$$$$ . Ini tak tipu.......


4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

hahaha..
mati segan hidup hujung minggu..

hidup jd cikgu mmg best.. tp sbnrnya.. kdg2 x tau nak blnja duit gaji kat mana.. sbb hari2 pun duduk kat sekolah uhh!!

ASaDa RyutaRo said...

hahaha...
mati segan hidup hujung minggu..

sungguh best jd cikgu.. kadang2 tak tau nk blnaja gaji kat mana sbb hari2 kat sekolah. uhh!!

*semoga dapat jodoh ngn org yg duit berkepuk! hehee :P

LUVLYDIYANA said...
This comment has been removed by the author.
LUVLYDIYANA said...

asada :
hujung minggu tak sekolah..habis gak duit..hehe..

doakan cepat kawen.hehe

PHD IS A LONELY JOURNEY