Tuesday, March 16, 2010

Ketenangan Abadi

Owh hati..kenapa macam tak meriah?Cuba la kau menari nari sket buat tarian shuffle.Dangdut pun ok jugak.Mesti saya akan gembira tak terkata.Giler ah!Aku tak happy.SEKIAN

Ya Allah,kadang kadang saya tak sabar maw tanya sama tuhan.Apa yang akan berlaku pada saya kemudian.Tapi saya tak tahu.Dan saya tak mampu.Semoga cepat petunjuk tuhan bagi.Saya tak dapat berfikir dengan baik sekarang.Cuma bagi saya,ini adalah terbaik supaya banyak hati yang takkan terluka kelak.Insha Allah, perjalanan hidup kamu masih panjang.Saya tidak mahu menjejaskan kehidupan masa depan kamu.Biar sakit sekarang dari sakit kemudian hari yang lebih sakit.Saya harap satu hari nanti kamu merasai dan memahami apa yang saya rasakan.Sayang tak semestinya memiliki,tapi kadang kadang ianya untuk dilepaskan.......

Dahla..saya tak boleh menulis dengan baik sekarang.

*PAUSE* sehingga tenang.............


No comments:

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI