Sunday, March 14, 2010

Fiesta Cuti Sekolah

Jap jap.Sebenarnya saya nak tengah tunggu turn nak mandi ni.Tapi sempat lagi nak berblog kan.Sighhh.Bila semua adik saya dah balik kampung,termasuk mak sedara saya pun balik tumpang menginap sekali, nak mandi pun kena amik nombor.Ini perkara biasa kalau bila taburan penduduk mula padat.T_____T

Jap jap my BFF [ best frang forever rever ] call....

********************
Hidup saya dah mula beragenda bermula esok.Cuti seminggu saya dah mula rasa tak cukup.Setakat ni plan cuti saya adalah

ISNIN
~tusyen

SELASA
~tusyen

RABU
~hari ni free.tapi kalau ada dating on call bersama Yonna ngan Liz di Penang, saya pergi datinglah.Wah!Pertemuan pertama.Berdebar debar.Hahaha.

KHAMIS , JUMAAT n SABTU
~saya turun KL.Saya turun dengan Zai.Mebi dengan Shima sekali.Nak g Hot Ballons Putrajaya, mebi.Jumpa Ain ngn Ikmal, main main cubit pipi.Jumpa BFF..ni dah janji.Kalau sempat nak jumpa Baby Hadif anak Yanti.Nak g KLIBF.Ni pun dah janji sama Ayu ngan Zai maw pegi.Jumpa Ema kalau sempat.T___T

AHAD
~saya FREE....ada nak dating tak?wakakakakakarut!haha


See?Dah penuh kan jadual cuti sekolah saya.Wah!! :)






6 comments:

ASaDa RyutaRo said...

ala.. tusyen brapa jam je? paling lama pun 3 jam.. kan? heee~

*nak dating sama kamOo boleh? wakakaka..

ASaDa RyutaRo said...

ala.. tusyen brapa jam je? paling lama pun 3 jam.. kan? heee~

*nak dating sama kamOo boleh? wakakaka..

yOnnA said...

meh la sini wehhhhhhhhhhhhhhh! jom cari jodoh bersama aku! hahaha

LUVLYDIYANA said...

asada :
ok..pas tusyen jom dating..wiiiiii

LUVLYDIYANA said...

yonna :
tgg liz konfem kan arr dulu..aku free ja rabu..bereh...

Liz said...

kalo mak die da kuar spital, kite g carik jodoh ok..kalo mak die dlm spital, konfem la kene g tgk..

PHD IS A LONELY JOURNEY