Envy Me

Korang penah tak tengok someone, pastu korang adore gila nak mati kat dia. Tiap hari kita wish akan ada kehidupan yang best macam dia. Tiap hari kita wish kita nak jadi macam dia. Taip hari kita tengok dia, kita rasa nak tiru cara dia. Tiap hari kita wish maw satu kehidupan yang membahagiakan macam dia.Tiap hari kita tengok dia, kita rasa memang nak jadi macam dia!!

Sekarang saya ada seseorang yang saya rasa best nak tengok tiap hari.Semoga bila saya dewasa, saya ada life sebaik macam dia.....

Saya dah jatuh hati dengan life style dia. Memang islamic dan ilmiah itu yang saya sangat suka. Saya suka dia..betul saya suka!

Kadang kadang saya tak sabar maw jadi dewasa.Maksud saya, tak sabar maw tengok satu kehidupan yang kita adore tu tercapai atau tak. Tapi itu semua misteri dan rahsia tuhan kan.Saya hanya mampu berusaha dan berdoa.Semoga mendapat keredhaan Allah.

Ameen Ya Rabbb...








Comments

maiyah said…
insyaAllah.. akan tercapai
yonna said…
ada.

chika.

:)

tak payah nak terang byk2.i rasa u pun tahu apa. hahhaa
ASaDa RyutaRo said…
haaaa... sape org tu? hihihi..

kirim salam kat dia..
*ada berani? kekeke :P

semoga dpt jd yg terbaik.. :)
Monkey D Luffy said…
lelaki ker pompuan? kalau lelaki pg ler tekel

hehe

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar