Tuesday, March 23, 2010

Belon Saya Sejuk

Entry ni penuh dengan gambar.Dah lama saya tak buat entry bergambar macam ni.Bagaikan entry terdesak.Tapi bukan.Saya maw sajikan anda dengan gambar gambar model terbaik di Fiesta Hot Ballon Putrajaya.Eh,maksud saya belon itu adalah model.Bukan saya..Eh,korang.Saya pun pegi hot ballon jugakkkkk.

Saya pergi pada hari Ahad.Hari last.Baiklah.Marilah kita menonton wayang gambar... :)



~Belon di kawasan pertama pada pukul 11 pagi.Hanya dua ni yang kembang.Lagi 2 saya tak snap.Ingat nak tengok belon yang cantik cantik.Rupanya ni ja yang dapat tengok.Cehhhh~


~Boring lalu bertangkap gambar.Tangkap gambar 400000000000000 kali pun saya tak boring.Tangkaplah gambar saya.Ini promote lelong lelong.Tapi saya tak suka tangkap gambar orang.Aku bukan Fotopages eh Aku Bukan PhotoGrapher.Cop cop.Saya tingin nak belon yang kat belakang berwajah Hello Kitty.Nak Nak Nak!!!~


~Sekali lagi.Gambar gadis terbiar di jalanan.Dia tengah berperasaan boring.Biarlah dia begini.Hahaha~


~Saya pergi berdua.Dengan sahabat sekerjaan.Ini Zaina.Dia masih single.Ewah.Kami bercadang nak tunggu belon hitam tu kembang.Tapi tunggu punya tunggu tak kembang pun, lalu Zai pergi memanah Arjuna.Saya duduk tepi ja.Tak memanah pun.Jadi tukang usha.~


~Saya ingat iklan yang promote leh naik hot ballon tu, boleh naik then pusing pusing satu Putrajaya.Tapi setakat naik turun lebih kurang 10 meter je kot.Tak thrill langsung.Tamaw ah naik.Cancel.Pulang membawa hati lara.Terus g makan kat Alamanda.~


Eh,dah habis gambar kan.Itu sajalah.Macam tak hot ja belon saya.Uwaaaaa!!!!

1 comment:

maiyah said...

eh.. alamak.. tringin nk naik air ballon tuh huhuu

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI