Saturday, February 27, 2010

Kayuh Laju Laju

Sekarang saya macam teringin nak main basikal di tepi taman.Bukan taman, tepi pantai pun kira ok.Sambil naik basikal,letih letih beli eskrem.Lepas tu saya kayuh lagi.Saya kayuh pelan pelan ja sebab sambil kayuh syook dok usha orang ngan menikmati angin yang semput semput bahasa. Eyh..bestnya.Tapi saya maw kayuh beskal dengan kawan saya.Senang kalau saya tak cukup sen maw beli eskrem kawan saya belanja.HAHA.Tapi sebenarnya aktiviti riadah memang syook dijalankan berjemaah.Kalau solo macam tak fun rasanya.

Kali terakhir saya naik beskal time darjah 5.Tu pun lepas saya bising bising kat ayah nak naik basikal pegi sekolah.Ayah biar saja anak dia yang degil ketika itu dan kini gigih nak naik basikal berpanas g sekolah.Konon fun kayuh basikal ramai ramai ngan kawan kawan sekali pengsan bila balik rumah tobat dah tak naik dah!

Tapi sekarang bila dah besau besau ni teringin balik la pulak....ianya cute kan!!



~sebenarnya..saya nak naik beskal macam ni..romantika kan.HAHA~

4 comments:

zara said...

rajin exercise? bagus2

yonna said...

berangan mmg best kan weh hahaha

rose sensei said...

hahahah...sbnrnye bkn nk naik beskal tu..tp, teringn nk naik beskal ngn Rain kan? kan?

Ah Fatt said...

aah ko cute
yalah tu

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI