Friday, January 1, 2010

Well Kam 2010

  1. Hari ni pegi Pacific Megamall untuk menshopping buku-buku latihan. Kat sini popular dia besar sket. Banyak buku dan banayk pilihan. Dan inilah Popular terbesar yang terhampir dengan rumah saya.Sekarang sudah 25 tahun pun masih lagi membeli buku buku latihan. Eh! saya kan cikgu....
  2. Saya dan rakan rakan guru yang maw cari buku....Niza, Kecik, Kak Bani n Kak Miza...g main bowling dulu sebelum singgah Popular. Tapi saya tak main pun. Adik saya Fatin ja yang semangat main sebab saya tade mood maw main bowling. Owh..sebenarnya saya dan bowling ini adalah cendol. Jadi saya kadang kadang ja maw main. Kadang kadang tamaw. Kang macam menyerah untuk mendapat title looser ja. Eh! tamaw la.. :P
  3. Lepas makan Properity yang sangat banyak black pepper, panas dan pedas, kitaorang g semayang Zohor jap sebelum g memborong dekat Popular. Lama gilak dekat Popular. Saya rasa 2 jam saja dekat situ. Saya memang suka kedai buku. MPH ka, Popular ka, Kinokuniya ka, Borders ka. Suka Suka Suka. Sangat suka. Cuma sekarang saya rasa saya dah setahun tak pegi Kino n Borders. Asyik melayan MPH n Popular saja. Sebab dah setahun kan meninggalkan ibu kota. Eceh!. Tapi Popular pun saya suka. MPH pun saya suka. Saya suka duduk kat tempat buku yang banyak banyak. Rasa nak jadi tamak maw memborong saja semua buku yang best best. Nanti bila saya ada rumah sendiri kelak, saya maw buat library untuk ruangan bacaan saya dan anak anak. Eh dan suami juga. Eh suka nyeeee!! I love books..sebab itu saya suka face book!
  4. Lepas habis memborong di Fofula, kitaorang gerak balik. Suatu hari yang best di tahun baru!
p/s : tekak makin tade suara...

p/ss : jangan la suara tade sampai Isnin..

p/sss : macam mana nak mengajar nanti....

p/ssss : suara ni aset taw bagi cikgu...

p/sssss : ni akibat makan prosperity tadi kot....

p/ssssss : suara saya dah tade...~owh! nak sihat!~

7 comments:

Fatt Chin Choy said...

bakal melahirkan anak kuat membaca gak

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

cikgu...selamat tahun baru...

LUVLYDIYANA said...

ah fatt :
anak aku nanti baca blog ko..haha..baik ko buat tapisan di usia senja kelak.. :P

LUVLYDIYANA said...

wandy :
selamat tahun baru juga!

maiyah said...

heheh!.. cari jgn x cari.. slmt bersekolah ;)

LUVLYDIYANA said...

maiyah :
takut ta jumpa... :(

kakngah~acun~ said...

dimanakah gambar meja ala2 klasik english style tuh...
upload banyak banyak banyak dan banyak

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI