Pengupas

Hai, salam semua. Malam ni saya akan mengupas isu isu AJL malam tadi .Asyik cerita pasal keja ja. Nanti blog ni kena tukar pulak jadi Diari Tugasan Seorang Guru. Tamaw la saya. Ta bestla...

Eh lapar nya....berhentila kejap maw masak megi....tak tahan pulak dengan kelaparan ni.Isk! mengada betul perut ni.. grr grr grr. Cadang dah tak nak makan dah.Huh!Tapi tak tahan pulak dengan perut yang meragam ni.

********************

Ok, kita sambung kembali untuk jadi pengupas AJL yang berlangsung semalam....

  • Tahniah ! tahniah ! tahniah buat adik Aizat semalam. He deserve to win.Memang best pun lagu tu. Kalu dengar pun terasa maw feelong feelong sampai ke awan . Tapi tetiba pulak ada selingan aaaa.. aa..aa...aaa..Terus macam mencacatkan sket lagu tu saya rasa. Keaslian kurang.
  • Persembahan pembukaan yang best.Dato Ct. Baju die cantik. Isk, berapa ribu la baju dia tu kan. Cantik nya.....Anis Diyana. hahaha. Eh bukan! cantiknya baju Dato Siti. Cantik! Cantik! Cantik! Owh Rizalman, saya berharap kita akan bekerjasama suatu hari nanti. Eceh. ..tetiba...
  • Persembahan Stacy tip top habis. Saya ingat dia menang persembahan terbaik. Tapi tak menang. Tapi memang bertenaga lah dance dia. Takpe Stacy, cuba lagi tahu depan.
  • Kesian Akim buat persembahan beria tapi tak menang. Sepatutnya dia tak payah buat persembahan , sebab dah konfem tak menang. Takpela....test market. Lagu Bengang tu tak best. Tak best la. Macam mana leh layak ke AJL pun saya musykil. Mungkin saya masih kurang menghayati seni muzik tataw kat mana seninya lagu tu kan. Tapi bagi saya lagu tu tak best. Akim pun tak best. Eh..emo betuk dengan point yang satu ni. Sebenarnya point yang terbesar adalah saya tak suka Akim..haha
  • Black memang sempoi ah.Nyanyi pun sempoi ja. Memang layak pun dia menang vokal terbaik. Tapi time menang tu siap salam kiss kiss pipi dengan Mas Idayu. Watdahelll?????. Taw la tu mentor dia, tapi takkan sampai macam tu sekali. Eh! saya pun mentor la. Tapi takde pulak students saya lepas kelas maw salam2 sampai bersentuhan manja pipi. Pembelajaran secara langsung yang kurang sivik nya haruslah tidak di pertontonkan di khayalak ramai. Isk..isk.
  • Persembahan Aizat yang menang persembahan terbaik tu memang saya adore habislah. Kiut sungguh budak2 tu. Plus...ianya students babe. Walaupun saya budget Stacy akan menang persembahan terbaik, tapi sebab Aizat dah selitkan ciri ciri persekolahan pada persembahan, kira saya support la jugak..Menyokong students. Ini macam kaitan yang di reka reka. Haha
  • Sam bunkface comel!!Siyes kiut dan comel!
  • Tetiba pulak ada fans ramai2 time hujan nya performance. Macam surprise pulak tu..
Mm..maw kupas apa lagi ya. Sudah sudah lah tu. Dah ngantuk. Esok ada latihan sukan. Malas betul saya!huhu


Comments

ASaDa RyutaRo said…
apply keja d melodi la nti..
zara said…
alamak lapar jugak. nak maggi sket~!~!
Kapten Luffy said…
kecewa FT tak juara keseluruhan
LUVLYDIYANA said…
asada :
ganti nas ahmad la nanti...hehe
LUVLYDIYANA said…
zara :
nak megi..cintan!..hehe
LUVLYDIYANA said…
kuffy :
aku pun budget FT menang..tapi aizat pun ok gakla..kalo mng..dr akim ka..misha omar ka.yerks!
Ninie Fairuz said…
baca sket sampai bab megi terus carik megi..

harus nuffnang letak iklan megi kat blog u ni k? ;)

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar