Thursday, January 14, 2010

Diari Tugasan Seorang Guru

Selamat pagi rakan rakan. Eceh, sengaja saya maw ucap selamat pagi awal awal tapi motif nya macam nak bagitaw lately saya rasa saya kerap ngedate blog di waku pagi ,bukan lagi di malam hari. Sebab dalam seminggu ni, kerap sangat saya tido awal.. Tambah tambah kalau ada latihan sokan di time siang tu,malam tu nanti konfem saya akan tido awal macam saya yang gigih berlari padahal saya just control students pegi latihan merentas desa. Tapi itu pun kerja nya berat kamu taw tak. Kalau semua students ni menurut kata baik baik aja kan senang. Terasa badan sudah tidak kuat bagaikan johan sekarang. Erk..tulang sudah reput ka? Cis...g munim susu g!

Keja minggu ni susut sikit dari minggu lepas yang sampaikan kena bermata panda untuk membereskan semua kerjaan. Lega. Tapi sibuk pulak dengan acara merentas desa yang nak buat hujung minggu ni. Isk,bila saya maw baca buku ni?Dah seminggu lebih aktiviti pembacaan saya tertangguh. Owh!

Hari ni dah hari Jumaat. Yahoooo Yabedabedu! Ianya best! Sebab hari ni last keja tapi esok awal awal pagi kena pegi sekolah ada acara merentas desa.Saya kena jaga students dari nak ngelat ngelat maw seludup masuk jalan short cut. Saya jaga check point yang pertama esok. Itu best sebab boleh habis awal. Yeah!!

Saya rasa saya dah tulis Diari Tugasan Seorang Guru lagi kan. Kan sudah berjanji pada blog akan mengurangkan penceritaan terhadap tugasan. Eceh! Tapi ini lah kehidupan saya sekarang yang busy body dengan kerja nya.Jangan pulak kau baca, tetiba melatah maw memprint segala entry tampal atas meja. Gilak! Buat apa sajalah yang kau suka, kan sudah pesan dan jangan buang masa dengan menjaja entry orang se'Malaya'. Diam Itu Lebih Baik Dari Melatah.

Tiba tiba entry di akhiri dengan perasaan nak emo. Eh! Saya tak emo. Saya cuma kasihan melihat orang pantang di ciut terus melatah. Kasihan kan. Dah la mengambil entry saya tanpa kebenaran . Tak taw ka semua ni adalah copyright by Cik Seri Anis Diyana?? Nasib baik kesabaran saya masih di tahap normal bukan macam kau yang sudah paranormal saja aku tengok sampai tak terdaya maw datang sekolah. Kasihan...... T_______T




1 comment:

zara said...

"selamat malam" hahahaha za baca waktu malam

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI