Saturday, December 5, 2009

Saya Dan Kereta

Bila memandu saya TAK SUKA bila........

  • drive belakang lori.dah la bawa lembab macam kura kura.kadang kadang ada yang bawa ting tong jap ke kanan jap ke kiri.serius rasa tak selamat.

  • orang bawa motor, rasa jalan tu macam jalan die punya.die ingat moto tu besar macam lori ka maw jalan kat tengah-tengah jalan raya.kadang kadang tu ada yang siap angkut segala barang atas moto.sangat merbahaya okei!saya tak suka....

  • kereta yang overtake saya nak masuk line tiba tiba.mm,ni selalu berlaku.konfem saya marah kalau ada kereta camni.

  • tak suka dengan kereta yang pakai lampu putih.mata saya silau sangat tinggi.bila malam tu nak drive memang failed sikit la.kalau wujud kereta lampu putih belakang kereta saya, konfem saya marah.sebab saya silau.semua kereta saya dah tak nampak dah.ganggu betul la!

  • kereta yang bawa sopan santun sangat kat highway.nak kata tengah test jpj pun bukan.isk!

  • bas ka, lori ka yang bawa laju-laju.siap ada yang belagak duduk dekat line 3 lagi.memang tak sayang nyawa betul!isk..takde sivik betul la.diaorang ni tak sekolah kot dulu.

  • kereta follow saya time saya drive sorang-sorang.bila suruh potong pun tak maw.mula saya nak pikir bukan-bukan.kata orang jahat ka follow.tapi last - last die masuk simpang.haha.pikir bukan bukan sangat!tapi serius cakap saya tak suka di follow time driving.....

2 comments:

maiyah said...

kalo akak gerun tul kalo ada dekat ngan lori hehee

Liz said...

bukan kau je tak suke..aku pon tak suke..lg satu, orang nak masuk simpang tp tak reti bg signal..budus.

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI