Wednesday, December 9, 2009

Ninja Raizo..Haip!!!


~ini adalah NINJA RAIZAH..isteri kepada NINJA RAIZO ~

Semalam saya pergi menonton Ninja Raizo a.k.a Ninja Assasin. Best!Saya rasa semua dalam cerita tu semua best. Action die best. Jalan cerita dia pun not bad laa. Body hero dia best.Cuma ada satu perasaan je saya terhadap Rain semalam. Saya rasa dia tak lah HOT sangat pun. Sebab sebelum ni saya rasa dia HOT. Sebab loving loving betul dia jadi Uppa. Mahu tapi malu. I loikeeeee!! Kalau kisah cinta saya NANTI macam uppa pun saya suka. Takde la maw manja manja sangat nanti saya gelios adiyous. Yang penting saya maw bunga. Eh..uppa pun kasi bunga kan. Banyak banyak bunga. Part tu best! Oh!Uppa..kau sungguh lovely!

Ok..saya dah TERberangan. Saya cakap kisah cinta NANTI. Bukan SEKARANG.

Owh..uppa.Mana la kau pegi yang sampai sesat sesat tak jumpa saya lagi. Bila kita nak start adegan phewit phewit nih?

Kali ni Rain belakon takde la adegan lovely sangat. Nak cari yang sweet sweet pun takde. Sebab ni kan action movie. Lain la kalau g tengok cerita 'Bulan Baru'...itu MUNGKIN banyak adegan yang sweet sweet. Saya cakap MUNGKIN sebab saya tak tengok pun lagi cerita tu. Kang kalau cakap BANYAK adegan sweet..tapi sebenarnya tak..nampak sangat saya sedang MENGKELENTONG readers secara nyata! Owh..anis jujur ok! Eceh tetiba!

Bestnya cuti sekolah. Hari ni saya nakbuat marathon movie. Dah banyak dah dvd kat rumah yang baru beli saya tak sempat nak tengok. Hari ni saya nak tengok! Tengok sampai lebam! Dah..saya dah tak nak online dah sehingga malam...... { cis! budget lama sangat la tu :P }


6 comments:

maiyah said...

masa tulis komen ni lagi 5 jam nk gi tgk wyg.. bwk bebedak sedara 3 org.. nk tgk ninja assasin katanya, tapi akak kata nanti berpecah le sbb akak nk lyn cite klakau :D

Fatt Chin Choy said...

oh
cakap penat td, penat tgk movie ler yer

zara said...

sereys body die cam a beauty!! cume prangai Uppa memang lagi cutie

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah :
ninja asasin best kan..

LUVLYDIYANA said...

ah fatt :
tak..aku masak sampai malam...SEMANGAT masak

LUVLYDIYANA said...

zara :
best kan body die...phewit sket..pheeewiitt..

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI