Thursday, November 26, 2009

Termiss La Plak!


Petang tadi pukul 5.15....saya g cek balik permohonan semakan..kali ni kuar camni plak..

'SILA HUBUNGI FAKULTI YANG BERKENAAN UNTUK MENDAPATKAN STATUS PERMOHONAN'

die suruh call fakulti kalo nak tau status...ceh!!..dah pukul 5 time i cek petang tadi....opis pun da tutup..esok nak call..raya..mana ada orang maw kerja time2 korban ni...semalam gatai tak cek..pagi tadi malas nak on intenet...saya on malam2 je...pagi2 mcm banyak koje maw buat...isk..sekarang dah melepas nak tau apa status permohonan...dah la mmg tak sabau ni, sekarang kena tunggu sampai isnin la kalau maw cek....walaupun dah tau kan yg 1st2 dia kata

'PERMOHONAN ANDA TIDAK BERJAYA'...

tape2..mana tau yg second ni...die ubah plak.....

' TAHNIAH! ANDA TERPILIH KERANA ANDA BEST'...

tapi kalau hari isnin nanti i cek, status die keluar macam ni....

' PERMOHONAN ANDA TIDAK BERJAYA..KAMI DAPATI ANDA TIDAK LAYAK UNTUK BELAJA PADA SEMESTER INI KERANA ANDA SUDAH LAYAK KAWIN...SILA ISI BORANG KAHWIN ONLINE UNTUK MENDAPATKAN CALON'

saya redha je....ada sesuatu yg LEBIH BAIK ditakdirkan ALLAH untuk saya... { kena bersangka baik! }

agagaga..Anis dah gatai dah!

8 comments:

Framestone said...

he..23x pe lagi kahwin la...

entah2 mase nk check nnt permohonan nak kahwin keluar pulak nie

"permohonan anda tidak berjaya kerna belum memiliki sijil pra perkahwinan"

www.broframestone.com

LUVLYDIYANA said...

framsetone :

saya dah ada sijil kawin lah!..hehe

maiyah said...

adik ke yg conteng kat screen tu hehe.. bwk sbr ye dik

Fatt Chin Choy said...

dah ada calon ke
hehe

Framestone said...

mane tahu kot2 die ckp xsah ke.. he..23x

bro punye entah ke mane entah...

www.broframestone.com

LUVLYDIYANA said...

ah fatt :
mana ada..kesian kat aku..

LUVLYDIYANA said...

framestone :
kena amik lagi sekali la bro..kalo tak mana leh kawin.. :P

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah :
tak la..saya yg conteng..geram! haha

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI