Sunday, November 1, 2009

Stop

Wahai Anis,
Berhenti berharap sekarang.
Nanti stress!
Ini paksaan.....
Ada hikmah sebalik kejadian....

8 comments:

Framestone said...

aku berhenti berharap
dan menunggu datang gelap
sampai nanti suatu saat
tak ada cinta kudapat

kenapa ada derita
bila bahagia tercipta
kenapa ada sang hitam
bila putih menyenangkan...

www.broframestone.com

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

nape ni cikgu anis...?

maiyah said...

mnghrp pd yg tak pasti mmg akan wat tensen, smoga tdk memasang hrpan yg tinggi, akak tak tau pe kisah tp hnya berlandas pd hrpan tu :)

LUVLYDIYANA said...

bro framestone
nyanyian yg hebat!

LUVLYDIYANA said...

wandy :
dah story next post

LUVLYDIYANA said...

maiyah :
sekarang sy dah berhenti mengharap!

DRosmieyatie said...

Buat kali pertama singgah & tglkn jejak.. =))
I fhm ap yg u rs cz i down gk sbb smbg stdy but wif diff situation...apa2 pn cik diyana b'sbr la yer...mungkin Allah nak berikan yg lebih baik...:)

Anonymous said...

kerja cikgu skarang memang teruk..leh cakap tak berbaloi..wife mintak tukar ke Selangor, Rawang..tapi dapat kat Gombak..jarak nak dekat 40 km..bagai nak mampus berulang-alik...itu tak kira dgn jem lagi. Sebelum ni dia tugas kat Penang..pun jauh jugak hari2 dekat 120 km pergi balik rumah..susah2 ajar anak orang..alih2 anak sendiri terabai kat rumah..bila balik rumah dah letih.

Skarang I nak suruh wife I berhenti jadi cikgu...bukannya tak mampu nak sara keluarga.

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI