Dont Shy

Saya baru tukar gambar profile dekat FB dadah.Memang Fb adalah sejenis dadah.Tiap hari niat tak nak buka FB, di kala kerja yang menimbun macam ni.Tapi i bukak juga. Huh.

Sekarang saya tiba-tiba rasa malu bila letak gambar muka sendiri di FB.....Ntah apa apa ntah punya perasaan.

Esok jika saya rasa malu lagi,saya nak letak gambar Angelina Jolie la.Haha.Ni macam OVER.Terus nak upkan muka macam Angelina Jolie.

Ok,nak tidur dengan penuh keCINTAan.Saya sekarang di landa virus Ketika Cinta Bertasbih.Jadi hati saya sekarang penuh CINTA.Malam ni baru tengok sampai episod 4.To be continue untuk ber'mood' CINTA......

Comments

maiyah said…
akak kalo gi facebook dok main cafe n fishville tu je :)
Fatt Chin Choy said…
letak jer lah pic2 ko yg comel2 lote tu
LUVLYDIYANA said…
kak maiyah:
nak add kat FB akak.kita kan fren. :)
LUVLYDIYANA said…
Ah fatt:
tiba tiba aku malu.HAHA.

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar