Wednesday, October 7, 2009

Dah Tau Dosa Jangan Buat

Tadi i tengok muka kat cermin
Tiba-tiba i rasa kening i berselerak hodoh berterabur
I rasa macam nak cukur bagi kemas extravaganza nak cantik jugak lah konon
Tapi bila teringat tuhan marah cukur kening itu dosa
I tak jadi nak buat
Biarlah semak samun kening i
I terima diri i seadanya............
HAHAHA....statement last ayat tak bley blah!!!

5 comments:

queenlyana said...

aiyyh,
Alaa.. kesah apa kalau kening kita berterabur.. tak dak heran..
bukan mak mertua duk tilik kening kita sampai tua pun.. hehehe

eh... sep sep..! kening I pon berterabur.
jom bukak persatuan kening berterabur...!

MIRA said...

fuyo0o anis baek yee

LUVLYDIYANA said...

lyana :
kalau mak mertua tilik..konfem tak kawin la gara2 kening..reject...T___T...jom buat.sape nak jadi leader?

LUVLYDIYANA said...

mira :
tak baik pun..tp kdg2 aku baik gak

maiyah said...

salam.. nak kene slalu sikat lak kat kening tu :)

PHD IS A LONELY JOURNEY