Dah Tau Dosa Jangan Buat

Tadi i tengok muka kat cermin
Tiba-tiba i rasa kening i berselerak hodoh berterabur
I rasa macam nak cukur bagi kemas extravaganza nak cantik jugak lah konon
Tapi bila teringat tuhan marah cukur kening itu dosa
I tak jadi nak buat
Biarlah semak samun kening i
I terima diri i seadanya............
HAHAHA....statement last ayat tak bley blah!!!

Comments

queenlyana said…
aiyyh,
Alaa.. kesah apa kalau kening kita berterabur.. tak dak heran..
bukan mak mertua duk tilik kening kita sampai tua pun.. hehehe

eh... sep sep..! kening I pon berterabur.
jom bukak persatuan kening berterabur...!
MIRA said…
fuyo0o anis baek yee
LUVLYDIYANA said…
lyana :
kalau mak mertua tilik..konfem tak kawin la gara2 kening..reject...T___T...jom buat.sape nak jadi leader?
LUVLYDIYANA said…
mira :
tak baik pun..tp kdg2 aku baik gak
maiyah said…
salam.. nak kene slalu sikat lak kat kening tu :)

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar