Pelayan Request Tegar

Malam ini i seharian dengan gigih nya meng'approve'kan segala request yang ada di FaceBook.I memang seorang yang lambat sikit nak meng'approve'kan segala requests melainkan Friend Request.Jari i sekarang pun dah lenguh meng'klik'kan semua request yang i tengok hampir 200 kesemua nya...

Kepada semua peng'request' , terima kasih bagi baju raya lip lap lip lap, kuih raya nyum nyum sedap, kad raya besar-besar...confirm raya sakan lah i tahun ni sekiranya i cakap..NAK YANG REAL PUNYA..save budget plak tu kalau semua yang dapat ni jadi real...facebook ni memang mengancamlah!!

Kepada peng'request' FarmVille, Barn Buddy, Restaurant City......i tak approve sebab mood i nak main game sebegitu tak timbul lagi walaupun pernah la pada suatu hari, i g explore jap farmville....tapi i still tak berminat pada aktiviti yang memerlukan kegigihan yang mendalam ni..

Ini request dari mira...tag tag tag tag.. i nak buat sekarang sebagai seorang Pelayan Request Tegar malam ini...

01. Bekas kekasih saya adalah :
coit!!soalan ni tak nak jawab boleh....dah cakap..Dr Miang

02. Saya sedang mendengar :
Bunyi Tv


03. Mungkin saya patut:
Makan supaya lebih gemuk


04. Saya suka :
kacau Langeskumar..student saya

05. Sahabat-sahabat baik saya :

sahabat di waktu susah dan senang saya..

06. Saya tak paham :

Kenapa saya apply Biasiswa KPM dulu????

07. Saya kehilangan :
Gincu LOREAL !!!

08. Ramai yang berkata :
saya cikgu...haha

09. Makna nama saya :
Anis - Yang Mesra ~weet*weet~
Diyana - Agama ~aminnn~

10. Cinta itu adalah :
membahgiakan jika adanya kejujuran

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang :
Meraba....Haha...saya musykil dengan ayat di suatu tempat tu...

12. Saya akan cuba :
menjadi yang terbaik dari sebelum ini..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila-bila..

14. Telefon bimbit saya :
Sony Erikson K 800i

15. Bila saya terjaga dari tidur :
saya pikir apa yang perlu di selesaikan hari ni...

16. Saya paling meluat apabila :
Dia kutuk saya tapi last2 dia buat jugak....

17. Pesta/Parti adalah :
best tapi buang masa..banyak buruk dari baiknya..

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
tenggiling..ni tokwan jumpa time kecik...

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
sebelum habis belaja

20. Hari ini :
saya nak buat kuih raya!

21. Malam ini saya akan :
tidur awal..tapi sekarang pun saya tak tido lagi..

22. Esok pula saya akan :
pergi sekolah ada Majlis Tadarus

23. Saya betul-betul inginkan :
iphone 3gs..ngan SLR..

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
saya rasa kulit saya kusam..need treatment!!

.25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli-belah

26. Makanan Barat atau Jepun :
barat

27. Bilik yang terang atau gelap :
gelap

28. Makanan segera adalah :
benda yang jarang makan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
Kak Ngah nak online ke malam ni??

30. Tag ini datang dari :
http://writetomira.blogspot.com

Comments

maiyah said…
salam.. akak nih tak brape paham ngan facebook nih.. tgh dok ushaa jer kekawan lain :)
LUVLYDIYANA said…
takpe akak.leh belaja pelan2..amik la kad raya ye..

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar