My Name Is Anis Diyana 1

~gugu gaga sasha~

Tadi i baca kosmo.Pembacaan ilmiah di pagi hari.Sasha Saidin bekas anggota kumpulan Elite dah berjaya menimang cahayamata.Tahniah!Anak pasti putih macam mak.Eh..eh..bapaknya putih juga gituww.Mesti anaknya bisa putih putih jugaa.Apsal tetiba i nak ngomong indon nih..

Sebenarnya i tidak tertarik langsung dengan anak Sasha.Haha.Sebab i tidak pernah sekelumit jantung pisang sekali minat dekat sasha.Tapi i rasa pelik-pelik lah dengan nama anak dia.Adam Arya Senna Salyo Notosoemarsono.Perghh..gila kau!

I rasa pelik-pelik lah dengan nama pelik-pelik.Tak tahu nak panggil mana 1.I rasa yang paling best panggil noto.Sebab ala2 kedengaran macam naruto.Itu macam fun.Tunjuklah macam hero sket.T________T

Noto oh noto..selamat lahir ke dunia!Jadi anak yang baik2 ya!

Comments

salam..

wa...panjangnye nama...

nak panggil senna la...

mcm player bola gitu..hehe...
maiyah said…
salam adik, terguling lidah nak sebut :D
Tyazizul said…
wahh.......nama banjar lagi sdap!
LUVLYDIYANA said…
wandy

player mane tu??
LUVLYDIYANA said…
kak maiyah :

tula..tak tau nak sebut mane 1..panggil anis jela..eh..tu nama i..haha
Liz said…
ahahaa..gile bapak panjang name anak die...

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar