Sunday, September 6, 2009

Keguguran

~menuju ke destinasi..yeay..yeay : siti nurhaliza berkata ~

Petang tadi i mengalami keguguran jantung.Tolong sambut.Jantung i da gugur.T______T.Ini gara cerita Final Destination 4,sumpah bikin jantung sakit ja i tengok cerita ni.

Cerita sakit jantung ni memang menarik.I dah tengok Final Destination 1 and 2,i rasa Final Destination 1 lagi buat jantung i gugur.Siap i kutip-kutip balik jantung yang dah terjatuh.Memang sangat terkejut lah.Sampai i mandi pun ingat Final Destination 1 lagi,i takut tiba-tiba malang tak de bau datang kat i time mandi.Cis,hantu sungguh!

Tapi bila i tengok Final Destination 4 ni,i taklah takut sangat.Tak heran pun.Eh,kenapa i berlagak sangat ni.Hahaha.Riak!Cuma i sakit jantung dalam cinema jela.Mati dalam keadaan ngeri.Siapa yang tak takut,tiba-tiba tengah bercakap,mata tersembul keluar.Siapa yang tak takut,tiba-tiba tengah basuh kereta kat workshop,air bley keluar banyak2 sampai nak lemas.Siapa yang tak takut,tiba-tiba tengah lepak kat cafe,lori datang hentam.Mati plak,siap hancur 1 badan.Perghhh..memang gugur lah jantung macam ni.

Tapi cerita ni tak datangkan kesan efek yang banyak sangat dekat i macam Final Destination 1.Sebab tu i cakap,i tak heran pun.Balik rumah i masih boleh mandi lama-lama lagi.Takde takut2 pun.Wah,tu memang best lah.I memang suka mandi.Eh,tetiba plak...

Eh,ada 1 benda yang i suka dalam cerita ni.I suka style rambut Lori,heroin dalam cerita ni.Macam cunlah.I nak tiru style rambut macam ni,tapi rambut i dah pendek sekarang sebab demam hari tu,i potong pendek rambut i.Ok,simpan niat,simpan rambut,simpan duit, nak rambut macam Lori.

I memang suka tengok benda2 yang cantik.Perempuan cantik pun i suka tengok.Mesti dalam hati nak cakap..cantik nya dieee.I suka lah.Bestnya jadi perempuan cantik.Semua orang nak tengok termasuk Anis Diyana pun teringin nak tengok.Rambut cantik pun i suka nak tengok.Apa-apa jela,asalkan cantik.I memang suka nak tengok.Lelaki cantik pun i suka tengok.Haha.Ini macam pelik-pelik.Tapi lelaki cantik pun i suka tengok juga.Asalkan jangan aww awww.Itu i gelilah!

Adess..i rasa macam hari ni semua nak gugur jela.Tengok cerita thriller,jantung nak gugur.Tengok gadis cun dalam cerita,hati pun nak gugur......Keguguran kah i?HaHa

Eh,nasihat terakhir.I rasa cerita ni tak bley tengok di bulan puasa..sebab banyak sangat pompuan pakai bikini n seksi-seksi.Leleh oo...Habis pahala puasa i tinggal separuh.Final Destination 4 punya pasal la ni!Eceh,tetiba....

**********************

Iklan Jap.....


~ini Lori Milligan.Heroin cerita ni.Rambut dia cantik.Dia pun cantik macam pontianak teran sembelit.Ini Facebook cakap~

~di bawah ini Anis Diyana.Dia tak cantik.Tapi dia bukan pontianak.Dah stop.Keluar sekarang!!Haha~

17 comments:

MIRA said...

aku mmg teruja nk tgk final destination

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

wa...dah tgk eh cite tu...

Ingat nak tgk..tapi, mcm x sempat jek..huhu...

Final destination 1 mmg la ngeri lagi...huhu...

Trauma plak...hehe..

Monkey D Luffy said...

aku pun tgk ptg td

gugur jantung gak ni

maiyah said...

salam.. laa dah lame tak tgk ape newest flim yg kuar, akak tgk cite nih, dah ade yg ke 4 ke nanti nak sambar :D

Ynn. said...

hahaha :P kalau gugur jantung u pakai jantung mcm ironman siap ada kaler2 biru pehh mantap tau yunk :P

btw FD1 mmg da best, dia mati dlm toilet mmg menakutkn kene jerut T__________T and pelakon kacak gila sbb ade sean william scott haha.

yg kedua n ketiga mcm tahi. ke 4 ta tengok lagi T_____T

btw u x ajakkk pn tgk wygg. hahaha

Liz said...

i pon suke tgk pompuan2 cantik ni..kdg2 rase mcm homo plak..sbb bile suke, smpai teruja sgt2

LUVLYDIYANA said...

mira :
laa dah tgk..apsal ko tak ikut die?

LUVLYDIYANA said...

wandy :
kenapa tak sempat.mau g mane?

LUVLYDIYANA said...

kapten :
seb baik ko hidup lagi.Kalo tak,tak sempat nak dapat anak :)

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah :
best jugak cerita ni.cd pun dah keluar kot.tapi pirates la.lalalalala

LUVLYDIYANA said...

Ynn :
sebab tu i tak ajak u..takut semua lelaki u kebas,melepas la i.hahaha

LUVLYDIYANA said...

liz :
betul2.i kalau dah tgk perempuan cantik sampai die pun naik malu i asyik usha je.haha

farah said...

err,

saya teruja mao tgk gak.

:)

Azwandy Bin Muhamad said...

asaimen byk la cikgu anis...huhu.

Ynn. said...

i ta teruja ah ngn pompuan hot. i teruja ngn u je HHAHAHAA

HAI, abang free lagi, sudi keluar tgk wyg dgn abg? HAHAHAHHAA

hilman.teddy said...

jemput berhibur di tulisan gua. =D

Anis Mohd said...

tgk after bukak pose kurang pahla gak ek ?

PHD IS A LONELY JOURNEY