Tuesday, September 8, 2009

Entry Suspen Dot

~besday i , tiga haribulan november.ini publisiti.i tak nak cakap lebih..~weet*weet~

I sedang mengira hari sekarang...... Tik Tok Tik Tok

Menunggu Disember datang...

I ada satu impian yang di impikan..dan i harap akan di capai Disember ini

I ada satu mimpi,yang di mimpikan...dan i harap akan di capai Disember ini...

I sedang menghitung hari sekarang...

Tik Tok Tik Tok

Oh Disember..cepat lah kau datang!!Dah tak sabar menanti ni....

~amaran penulis : ada rasa suspen tak dengan entry ni.Kalau takde,tolong buat-buat ada...i paksa ni.Hahahaha ~

16 comments:

Azwandy Bin Muhamad said...

salam...

cikgu anis nak kawen ke disember ni...?
jgn lupe jemput sy k...

Monkey D Luffy said...

besdey aku disember... itu ker yg ko tunggu2?

maiyah said...

ape mende kat disember tuh.. nak dok pelamin yerk!.. baik ckp nanti nak bg hadiah besarrrr heheh :D

Anonymous said...

lmbat lg weh ! kami blanja hg nnti eik...tp nk byr kami lari...kat johnny tau kul 1.30 ptg kita kuar.

farah said...

ada apa dgn disember?

:D

Amir Fauzi Ramlee said...

Apa nak tunggu Disember, September ni ada jer besday..

MIRA said...

fuyo0o0o suspen gilee

LUVLYDIYANA said...

wandy :
nak kahwin takde calon..camne nih??

LUVLYDIYANA said...

kapten :
bila..kalao ko bagi adiah..aku tgg

LUVLYDIYANA said...

kak maiyah:
owh bukan!kalo nak kahwin konfem sy war war kan..nak kahwin la..haha

LUVLYDIYANA said...

anonymous :
bila ni??

LUVLYDIYANA said...

farah :
nanti disember i bagitau..tgg ye..

LUVLYDIYANA said...

amir :
ye besday boy!

LUVLYDIYANA said...

mira :
yes yes yes..

TerubukMasin said...

lu tunggu disember??
lu nk rehat2 kot..
bdk cuti sekolah..
tk pn nk g makan angin..
kawen bleh gk..

Azwandy Bin Muhamad said...

xde calon ke cigu anis???
huhu...
kne cari tu...
cikgu dah makin berusia...hehe...

PHD IS A LONELY JOURNEY