Entry Suspen Dot

~besday i , tiga haribulan november.ini publisiti.i tak nak cakap lebih..~weet*weet~

I sedang mengira hari sekarang...... Tik Tok Tik Tok

Menunggu Disember datang...

I ada satu impian yang di impikan..dan i harap akan di capai Disember ini

I ada satu mimpi,yang di mimpikan...dan i harap akan di capai Disember ini...

I sedang menghitung hari sekarang...

Tik Tok Tik Tok

Oh Disember..cepat lah kau datang!!Dah tak sabar menanti ni....

~amaran penulis : ada rasa suspen tak dengan entry ni.Kalau takde,tolong buat-buat ada...i paksa ni.Hahahaha ~

Comments

salam...

cikgu anis nak kawen ke disember ni...?
jgn lupe jemput sy k...
Monkey D Luffy said…
besdey aku disember... itu ker yg ko tunggu2?
maiyah said…
ape mende kat disember tuh.. nak dok pelamin yerk!.. baik ckp nanti nak bg hadiah besarrrr heheh :D
Anonymous said…
lmbat lg weh ! kami blanja hg nnti eik...tp nk byr kami lari...kat johnny tau kul 1.30 ptg kita kuar.
farah said…
ada apa dgn disember?

:D
Apa nak tunggu Disember, September ni ada jer besday..
MIRA said…
fuyo0o0o suspen gilee
LUVLYDIYANA said…
wandy :
nak kahwin takde calon..camne nih??
LUVLYDIYANA said…
kapten :
bila..kalao ko bagi adiah..aku tgg
LUVLYDIYANA said…
kak maiyah:
owh bukan!kalo nak kahwin konfem sy war war kan..nak kahwin la..haha
LUVLYDIYANA said…
anonymous :
bila ni??
LUVLYDIYANA said…
farah :
nanti disember i bagitau..tgg ye..
LUVLYDIYANA said…
amir :
ye besday boy!
TerubukMasin said…
lu tunggu disember??
lu nk rehat2 kot..
bdk cuti sekolah..
tk pn nk g makan angin..
kawen bleh gk..
xde calon ke cigu anis???
huhu...
kne cari tu...
cikgu dah makin berusia...hehe...

Popular posts from this blog

Info Buat Cikgu Yang Nak Sambung Belajar FREE

Entry Yang Terlambat

Jalan Jalan Di Bandar Muar