Sunday, August 30, 2009

Entry Kenangan

Sekarang ni musim hujan...dah 3 hari i rasa asyik hujan je kat tempat i..kadang2 kejap je panas..then hujan balik..macam main cakcilot je ngan i..bila hujan i berlari lari anak la pergi angkat kain kat ampaian..bila nampak je matahari sket..i pun keluar la balik pergi sidai baju...owh..mecabar betul di bukan puasa begini!nasib baik i tak pengsan di tengah jaan akibat berlari lari anak mengejar matahari...

Semalam i pergi hantar adik i ke MRSM.Dalam perjalanan balik hujan selebat alam sampai jalan pun tak nampak.Nasib baik penglihatan i jelas lagi untuk melihat jalan.Berkat mata irish.Haha.Ok2..jangan annoyink...

I bila time hujan selebat alam ni....sangat kesian pada penunggang motor.teringat i pada pakcik menang moto hadiah Power Root.Mesti dia kebasahan lenjun sampai ke tolang bila naik moto time hujan.Owh..i paham kesengsaraan itu....

Kerana dulu..i juga perempit wanita berjaya di UKM.Rumah sewa i plak jauh sejauh 4km dari UKM ke rumahku syurgaku dan saat paling mencabar bila i bawa motor nak balik ke rumah atau nak pergi ke UKM tiba2 hujan lebat turun di pertengahan jalan....Itu memang i tak suka ah...

Paling menambah kebaraan hati bila i tengah bawa motor slow2 dalam hujan..then tiba2 datang kereta bawa dalam keadaan pecut F1 menambahkan lagi air hujan kat badan i.Sangat thriller ah.I rasa nak saman je kereta tu dan i masih lagi simpan dendam sampai sekarang.Haha...

Kalau ada yang tny kenapa i tak berteduh je bila hujan...untuk pengetahuan semua..sepanjang perjalanan dari UKM ke rumah sewa i tu memang takde tempat teduhan.Kalau ada pun sangat menyeramkan kerana tempat tu jadi pot indon2 untuk melepak.I tak rela di goda indon!!!

Memang kenanga yang best juga..sampaila ayah belikan i autobots twins..barula i tak de kenangan kebasahan.Balik dalam keadaan seksi bila baju basah lenjun yang bisa menggugat jiwa mamat indon...Arghh..argh...argh..tak rela!!!!

~i nak keluar berbuka bersama rakan2 lagi..yeay!~

3 comments:

Krasz bAtu said...

syok pose musim ujan niii

Monkey D Luffy said...

best mandi hujan... jom!!

LUVLYDIYANA said...

krasz : okla..tak penat..tapi tgg kain nak kering yang penat...

kapten : taknak ah..kang demam..

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI