Thursday, June 18, 2009

Anis Tak Kesah!

I ader satu habit yang paling i benci.I banyak tak kesah dalam banyak perkara.Mean..i tidak tegas.I tidak berupaya berkata tidak sampai kadang2 i rasa menyusahkan diri i sendiri sebab kena bawak batu turun bukit kemudian naik balik.Omaigod..kerahan tenaga ala jepun.HAHA..tipu...Kalau masih berlaku..sila report SUHAKAM....

I tak kesah kalau my fren ajak i keluar tiga hari berturut turut tanpa rehat as long as saya bukan driver.Kalau orang lain..pasti terhampar di gurun SAHARA bukan..tapi i tak kesah pun....even i penat sekali pun i akan pergi.Cuma sorry naik lorry..since i dah bekerja ni..i ader satu habit yang tidak mulia iaitu malas menjadi pemandu peribadi.Kalau dulu i ligat saja nak pegang stereng kereta.Nak kemana kamu?Kajang?Bangi?Damansara?..HAHAHA..semangat je nak jadi tukang drive..

Malangnya..walaupun saya malas membawa kereta.Opppss..kesalahan tatabahasa.Walaupun saya malas mendrive kereta.....Haha..Sila kesan kesalahan tatabahasa disini.Sape menang i bagi award.Piala Pusingan Teka Betul....Nak tak?Nak..tak..nak..nak tak..tak nak....I masih akan berkata i tak kesah nak drive even i mmg pemalas nak jadi driver babe..sumpah saya berkata benar.hati i tidak rela..tidak..tidak..tidak..Tapi masih berkata tak kesah.Sangat benci bukan habit ini.....

Habit tak kesah ni berpanjangan ke tempat kerja.I tak kesah students i buat lawak hampagas.Walaupun setengah orang akan berkata itu no manners..tapi i tak kesah..sbb i malas nak marah2 macam monsters vs alien or angel n demon.I angel.Hantu di sekolah demon..hahaha...because such of a bad things....mmg tidak bagus bukan...

I juga tak kesah kalau my fren buat lawak bodo yang orang rasa macam tak leh terima tapi i masih tak kesah.Hey..they are frens.My frens.I Love Man.Opppsss..apsal tetiba lak.Haha..Malu sket.Kan sudah bagitau.Anis is SINGLE BUT NOT DESPRATE..so..wachaaaaaaaaa!!!I Love All Frens.Sbb mereka kawan.Saya terima semua lawak anda.As long as tidak menjatuhkan maruah....Tapi masih tidak pernah lagi kawan saya begitu.Sbb we respect each other.Sebab itu saya sayang kawan saya......

I tak tahu perangai ini bagus untuk kesihatan atau tidak.Jika tidak..minum lah Lasindah Cafe untuk kesihatan dalaman.Jika ya..minumlah Kacip Fatimah.Uiks..ape punye promote ni..hihi...Tak sesuai dengan tema.I takut jugak sumtimes kalau perangai i ni memakan diri.Tapi Alhamdulillah..setakat ni termometer masih menunjukkan paras normal.Tidak gila dan masih terkawal....Jadi saya masih normal...Anis Tak Kesah!!

No comments:

PHD IS A LONELY JOURNEY