Monday, June 15, 2009

Terkini

"Anda dijatuhkan hukuman gantung mandatori kerana tidak mengupdate blog selama 4 hari"

Uiks...kalau ada hukuman macam tu..pasti blogers2 makin pupus.Yang tinggal hanya pembaca bloggers.Isk..Isk..Isk..Maaf...i sudah lama tidak mengupdate blog.Sibuk dengan aktiviti peribadi yang dicipta sendiri.Life for Fun bukan...Ops..ingat Allah juga..Astagfirullahazim...Ingat Tuhan..Ingat Tuhan..

Ok..mari saya membuat senarai ttg aktiviti yang dicipta sendiri...

1. Saya berada di KL bermula hari Rabu.Bersuka ria bersama Laa The Explorer berlari lari anak membuat marathon movies.I dah tgk Monster Vs Alien n Drag Me To Hell.Sumpah Best.Biasa terkeluar jantung.Oppss..kena sambut.Then letak balik.Kalau tak matila kau takde jantung.HAHAHA.Kami juga sempat berkunjung ke Kawasan Matahari Terbit untuk bermain ski dan juga memakan sushi.Ok...cuba teka.Dimana?Pastilah bukan Jepun sebab i masih lagi di Malaysia..berasai hot wheater yang mmg mengelupaskan kulit.I dan Laa The Explorer berjalan jalan dengan suka ria nya di Sunway Pyramid.Tapi tak sempat nak main ice skating sebab time is running out bak kate Muse......

2. Saya pulang dari KL pada hari Jumaat bersama kawan saya Efa And The Gang.Pukul 1 pagi bertolak dari KL..sumpah ngantuk dan saya terus ketiduran sepanjang perjalanan.Tidur dengan gaya cantik tapi kadang2 garu-garu hidung sebab gatal.KAHKAHKAH.Omaigod..cantiknye.....tudung baru beli kat Giant Shah Alam...

3. Saya menjalankan aktiviti perkumpulan bersama Dlone, Adi n Ema di Jusco Ipoh pada hari Sabtu.Makan Pizza bersama Baskin Robbin sumpah mengeyangkan.Buat i kenyang sampai burrrrpppppppp.Oppss..i burrpppp pelan je sampai takde siapa yang perasan....

4. Saya sedar diri.Pulang kepangkal jalan.Baru sedar diri nak pulang kerumah.HAHAHA.Tapi masih lagi tak sedar sebab bila sudah sampai...terus i bertolak ke PENANG menghantar my kids.Opss...bukan my kids..my brother in law...Opss...masih lagi bukan...MY BIG BROTHER.Tapi sumpah badan tak penat sebab aktiviti saya suka berjalan jalan.One day nak g Italy..if i have a lot of money..Dush...angan2..tapi harap makbul....

5. Saya memulakan kembali kerjaya di bidang perguruan.Adesssss.............Saya nak bercuti lagi.Holiday Pleaseeeeeeeeeeee......

2 comments:

AiMiEiA said...

wah.. dua2 cerita u tengok ni i nak tengok sangat2 tp xsempat... waa.
gile jeles niyhh

ADORA said...

yeke..sgt best cerita 2-2 cerita tu..24/7..dis week i nak tgk jgn pandang belakang congkak..i know..it sound like typical malay movie..tapi i nak gelak je..laugh is good for ur health..hihi...jom2..

REVIEW: DTOX NATURAL SENDAYU TINGGI