Tuesday, May 19, 2009

Suka Suka

Entry yang tiada motif ialah entry yang tiada cerita..tapi si penulis tetap nak letak entry..kenapa?kerana semangat kecintaan penulis pada bidang penulisan blog..uceh...Ya..dan semangat itu ditunjukkan apabila tiba masa "berintenet"..si penulis pasti tidak melepaskan untuk membuka blog...biarpun mendapat kritikan

"Asyik2 blog..haha.."

Tak kesah..blog i..i yang jagalah bukan..ia berkaitan kepuasan..kepuasan hati...

Entry tiada motif akan disertakan dengan elemen2 tag..

So.sekarang...mari kita main tag..tag diri sendiri..suka2....lets go!!!

1. Apa perasaan sekarang?
Rasa penat..kelas full arini..so nak rasa bebas malam ni...so entry pun bercirikan kebebasan..la..la..la...

2. Saya nak makan
Ni paling tak tau buat pilihan...selera makan sangatlah tidak hebat..patut kurus je...tapi yang paling nak makan sekarang....
Makanan yang berunsurkan chocolate..nikmat dah takde sejak bergigi besi..
Nak makan chicken chop yang sedap sbb dekat cn semua dah tak kena dengan selera...

3. Saya tak suka
Kipochi..sangat tak suka soalan paparazzi ok..nyahkau!!!

4. Impian saya
Kerjaya yang hebat..rumah yang hebat..kereta yang hebat...suami hebat..anak hebat.Semuanya hebat2 belaka... uceh....

5. Haiwan yang saya tidak suka
Kucing jalanan yang tak mandi sebab pernah berakdan beranak dekat rak kasut rumah i..damn!!!Sangat fobia dengan kucing jalanan yang terbiar..tak suka!!

6. Saya Harapkan
Cuti bergaji selama 365 hari.....

7. Jika boleh di putarkan masa..
Saya akan kembali pada 5 tahun yang lampau....

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
Seorang mummy yang vogue dan anak2 yang comel....

9. Handfon saya adalah sebuah...
Alat untuk texting,calling n ambil gambar terdesak tanpa posing...
11. Saya pernah bercinta sebanyak....
1 kali selama 8 tahun...
12. Saya suka pada...
Kecantikan...dan itu termasuklah pakej make up dan fashion..i like!!!!
13. Kawan-kawan saya...
Pasti yang suka gelak.....pasti yang talkative...pasti yang suka berjalan..
14. Pernah dikhianati?
Pernah.Oleh cinta pertama.Sebab itu long relationship bukan jaminan untuk bahagia...
15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Bagi bom...haha..ingat Allah..Hanya Allah mampu membalasnya....
16. Senaraikan 5 orang untuk di tag
Sesiapa yang berminat sebab tag ni hanya suka suka untuk diri sendiri tapi kalau ada yang berminat nak buat..tiada paksaan dan tiada marahan...

No comments:

PHD IS A LONELY JOURNEY